Gezocht 4e Reisgenoot!

Hoi,

we zoeken nog een 4e reisgenoot voor ons groepje van (bijna) 4. We zijn 2 meiden en een jongen van tussen de 22 en 24, studerend (HBO/WO) en werkend. De meeste van onze vrienden gaan niet op wintersport of weten het nog niet dus we dachten misschien vinden we zo wel een gezellig iemand die met ons mee wil, bij voorkeur een jongen. Wel zo leuk voor de verdeling :). We zijn skiers en boarders maar als het goed is na de vakantie helemaal boarders (wij meiden moeten het nog even goed leren). We gaan het liefst in februari, bij voorkeur naar Oostenrijk. Wie o wil er mee?

Hallo!
Ik zou iig wel mee wil rijden naar oostenrijk.
Ik wil rond 4.5.6.7 feb naar Hinterglemm in Oostenrijk om mijn vriendin die daar skiles geeft op te zoeken. Dus ik hou me aanbevolen. Ik ben student van 23 jaar.

Hallo, ik zou zelf heel erg graag nog op wintersport willen dit jaar. Ik kon niet mee omdat mijn vrienden de afgelopen week zijn gegaan en ik met vakken zat.

Ik zou heel graag willen gaan boarden, ik ben nu twee keer op wintersport geweest en ik begin het redelijk onder de knie te krijgen :). Ik ben overigens een 25 jarige (laat) student :).

Ik kan vanaf 21 februari tot 6 maart, als jullie dan ook kunnen / gaan, laat het me dan even (liefst via de mail) weten.