Gezocht: 2 banen in het onderwijs.

Mijn vrouw en ik hebben beiden de laatste 7 jaar gewerkt in het cluster-4 onderwijs voor VMBO (voorheen Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen) en zij daarvoor al vele jaren in verschillende vormen van onderwijs, zowel op Curaçao als in Nederland. Dit schooljaar zijn wij een jaar thuis, zeg maar bij wijze van “sabbatical year” en in juli verhuizen wij naar Curaçao. Deze verhuizing is ingegeven door het feit dat mijn vrouw een Antilliaanse is van Curaçao die terug wil naar haar eiland.

Wij zijn nu allebei op zoek naar een baan in het onderwijs. Ik ben 2e graads bevoegd docent bouwtechniek (zeg maar timmeren en metselen) en zij heeft haar pedagogische academie en applicatie voor schoolleider. Wij hebben al open gesolliciteerd bij de verschillende schoolbesturen, maar, om geen tijd verloren te laten gaan, wil ik toch ook hier de vraag neerleggen of er iemand is, in Nederland of op Curaçao, die de gouden tip voor ons heeft. Mooier zou nog zijn als iemand die dit leest een baan voor ons weet of heeft. Graag hoor ik van jullie.

Groet, Niels