GEWELDIGE KAMER TE HUUR Curacao 1 of 2 personen!!

Hi Curacaoreizigers,

Ik heb vanaf 13 februarie een hele leuke kamer beschikbaar, aan de Amandelweg, in de wijk Domunquito. Een veilige buurt net buiten Saliña, lekker centraal gelegen dichtbij Mambo en Punda.

Ik zal eerst even wat over de situatie vertellen: Je komt te wonen bij een hele gezellige energieke Venezuelaanse vrouw en haar zoontje van 16. Ze heeft 9jaar in Nederland gewoont dus haar nederlands is goed zo ook van haar zoontje. Ik zelf woon nu bij haar en ze heeft de kamer voor mij ook al verhuurt alleen dan aan latina´s en ze wilde na mij alleen nog maar nederlandse huurders omdat ze die gezelliger vind en beter te vertrouwen. Daarom heb ik aangeboden om even een advertentie te plaatsen hier bij Wereldwijzer.nl.

De kamer: zeer grote kamer met 1pers. bed, (indien 2 huurders, wordt er uiteraard gezorgt voor 2de bed) grote hang/legkast, airco, en ventilator. Ruime badkamer met douche, wc, wasbak met spiegelkast.

Ik zelf zit nu alleen in die kamer maar ik kan er nu in dansen zo groot dus je kan er ook heel gemakkelijk met 2 personen verblijven!

Het is echt een aanrader, met de auto max. 5minuten naar mambo, max. 5minuten van saliña en ongeveer 10minuten rijden naar punda.

Voor foto´s en info over de prijs, stuur je e-mail naar [EMAIL=“p_a_v@hotmail.com”]p_a_v@hotmail.com, voeg me desnoods toe op msn, dan kan je meteen antwoord krijgen op al je vragen. (reactie per e-mail duurt wat langer vandaar)

Groetjes vanuit Curacao, Petran en Gabriella