gevraagd: sollicitatiebrief  cruiseship

Hallo, wij zijn 2 meiden die graag samen op een cruiseship willen gaan werken, weet iemand hoe we dit aan moeten pakken in een sollicitatiebrief? of heeft iemand misschien een voorbeeldbrief voor ons?
groetejs natasja en karin

Hallo meiden

Kijk eens op www.seachefs.com en stuur een engelstalige brief naar hun e-mail adres.

Succes

Groeten John

Hallo, wij zijn 2 meiden die graag samen op een cruiseship willen gaan werken, weet iemand hoe we dit aan moeten pakken in een sollicitatiebrief? of heeft iemand misschien een voorbeeldbrief voor ons?
groetejs natasja en karin

Dag meiden…
Kben zelf ook op zoek naar een baan op een cruiseship en heb al het een en ander gevonden wat voor jullie interessant kan zijn, namelijk een emailadres die de hele sollicitatie voor jullie overneemt van opstellen van een juiste cv in het engels (precies zoals het moet in die industrie) loononderhandelingen en het zoeken van de juiste baan…etc. Het @ is www.laurazadelhof@hotmail.com (het kan zijn dat ze hiervoor een kleine vergoeding vraagt maar dat laat ik aan jullie over) laten jullie me horen hoe dit heeft uitgepakt…?

Heeeel veeel succes in het zoeken van een baan op een cruisship!!!
Groetjes Bonny :wink:

Hoi,

Ben zelf een keer naar een bijeenkomst geweest van Cruise International. Kosten € 75. De bijeenkomst heb je echt niks aan, maar de boeken e.d. die je meekrijgt zijn wel handig. Tips om brieven te schrijven, overzichten van de diverse maatschappijen, loononderhandeltips, cv tips voorbeelden ervaringen van werken op cruiseboten etc.etc.
Heb de boeken momenteel niet nodig, mag ze wel gebruiken als je wil.

Greetz Robert :slight_smile:

Dag Robert

Hier een kleine vraag van mij als de dames niet geinteresseert zijn in “de boeken” wil ik ze wel van je overnemen. Wou namelijk a.s vrijdag op en neer naar A’dam maar nu ik dit zie en overdacht heb ga ik niet!!! Dus … Hoor van je?!

B.V.D. Bonny ;D

Als je een goeie brief nodig hebt kijk dan eens op www.recrajob.com

Gr
Evelien

hoi meiden,

kijk eens op de site www.info-cruise.nl deze is gevestigd in amsterdam en hebben elke vrijdag een seminar je krijgt dan uigebreide info over werken op een cruise en een boek met voorbeelden van soll brieven je kan je brief dan naar dit beuraeu terug zenden ze kijken het voor je na en als het in orde is kunnen ze helpen aan een baan… kortom de moeite waard om deze site te bekijken

groetjes jose

Ik ben dus ook druk zoekende naar een baan op een cruiseschip.
Maar moet je sollicitatie brief in het engels is de grote vraag, en moet je in de brief gelijk aangeven voor welke functie, want zelfs dat weet ik nog niet. Want meerdere functies lijken me leuk.
Wie helpt me???

Groet van Jef

beste jef,
het beste kan je naar zo’n seminare gaan in amsterdam (75 euro)daar krijg je uitgebreid informatie over de openstaande facatures ook geven ze je persoonlijke begeleiding over wat het beste bij je past en op welk schip je het beste kan gaan werken. ook krijg je een aantla boeken mee met vb brieven. de brief hoeft niet altijd in het engels te zijn het ligt er maar net aan bij wie je solliciteerd…
je kan eens op de site kijken www.info-cruise.nl

succes…!!!

hallo meiden zelf ben ik ook op zoek naar een vacature in de toerisme of cruise schip je moet eens kijken op www.bestbusinesscollege.nl E mail eens terug misschien kunnen we nog meer informatie uit wissellen. groetjes gino

Op mijn site www.cruiseweb.nl vindt je GRATIS alle informatie, tips, adressen en vacatures. Bij Info-Cruise BETAAL je zo’n € 100,- en dan moet je nog maar afwachten of je een baan ZELF vindt. Info-Cruise levert alleen informatie en is GEEN AGENT VOOR BANEN.

Bert
www.cruiseweb.nl
www.cruiseweb.nl/banensite.html
info@cruiseweb.nl