Gepke & Joop Cley

De grote hobby van ons beide is reizen, ons hele leven hebben we elke gelegenheid te baat genomen om wat van de wereld te bekijken. Nieuwsgierig als we zijn naar andere culturen en leefwijze van de lokale bevolking.
Waarbij we steeds weer leuke contacten maken, meestal eenmalig maar toch ook wel waar we contact mee blijven houden. In het begin waren die reizen natuurlijk hoofdzakelijk verbonden aan onze (korte) vakanties. Deze vakanties werden echter steeds langer 3 weken, 5 of 6 weken en nu we gepensioneerd zijn kunnen we er helemaal van genieten 3 maanden of 5 maanden het maakt nu niets meer uit. Invullen van de zee aan vrije tijd is bij onze reishobby geen enkele probleem. Lang zijn we vrijwillig reisbegeleider geweest voor de NKC (Nederlandse Kampeerauto Club) en wel specifiek voor IJsland, 13 jaar achtereen hebben we daar groepen, die met hun eigen kampeerauto reizen, begeleid. Prive hebben we rondgetrokken door heel Europa. Maar ook Australie, Nieuw Zeeland, Turkije, Jordanie, Canada de VS en Marokko, is ons bekend. Al die reizen heb ik in mijn eigen site www.thegreywanderers.nl uitgebreid beschreven.

Hoi Gepke & Joop, welkom op Wereldwijzer! Ik zie dat jullie ons Bloggers forum al hebben gevonden. Dan wens ik jullie nog veel blog-plezier.