**
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.png
Genoten van de Vakantiebeurs? Boek dan een bungalow via www.parkvakanties.nl**
Heb je net zoals ik genoten van het aanbod aan vakanties op de Vakantiebeurs 2017 en ben je van plan om een bungalow te boeken bij een van de vele vakantieparken in Nederland of daarbuiten denk dan eens aan het boeken van een onderkomen voor jou en je gezin bij www.parkvakanties.nl.
Hier kunnen bungalows worden De eigenaar hiervan, Laurens en zijn team, zullen er alles aan doen om het verblijf van je dromen waar te malen. Het is mij gelukt om via deze organisatie een midweek te boeken op Vakantiepark Weerterbergen, eigendom van www.roompot.nl. Via het invullen van een online aanmeldingsformulier wordt de vakantie voor je geboekt. Eenmaal aangekomen op het park bleek alles op en top in orde te zijn. Alhoewel dit park reeds tientallen jaren bestaat heeft het een hedendaagse uitstraling. Alle faciliteiten, voor zowel jong als oud kunnen zich meten met de nieuwste parken die de afgelopen jaren tot stand zijn gekomen. Het park ligt in een bosrijke omgeving en vanwege de vele fietspaden in de omgeving is dit park bij uitstek geschikt als uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Liefhebbers van winkelen kunnen zich tegoed doen aan winkelcentra in b.v. Weert en Eindhoven.
Mocht het zo zijn dat een van de aanbieders, zoals Landal, Roompot of anderen aanbiedingen in hun programma hebben, dan kun je die uiteraard ook boeken via Vakantieparken.
http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=80990&d=1455552043
Eerder in 2016 bracht ik ook een bezoek aan Mooi Zutendaal een park net over de grens in Belgie, ter hoogte van Maastricht. Dit park is sinds 1 januari 2016 in eigendom bij www.landal.nl. Alle beschikbare bungalows en villa s zijn opgetrokken uit hout. De laatste nieuw gebouwde villa s zijn ingericht door de bekende ontwerper Jan des Bouvries.
Voor de liefhebbers van kamperen in een tent, caravan of camper bestaat de mogelijkheid om van pasen tot de herfstvakantie op het park een plaats te reserveren. Alle plaatsen zijn voorzien van 10 ampere stroom, hebben een CAI aansluiting en hebben een kraan op de plaats waar water uit kan worden getapt. Het terrein heeft veel schaduwrijke plaatsen en de bodem is bedekt met gras.
http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=80991&d=1483990027
Het zou te ver gaan om alle bezienswaardigheden in de omgeving te noemen, maar het outlet shopping centrum in Maasmechelen met zijn ongeveer 100 boetieks wil ik hierbij niet ongenoemd laten. Shoppers komen hier meer dan genoeg aan hun trekken. Voor de kleintjes is uiteraard Plopsaland op een afstand van ongeveer 20 kilometer een aanrader.
Uiteraard veel te snel kwam er ook voor ons een eind aan het verblijf in dit prachtige park met zijn zeer mooie huizen bungalows en villa s. In het verleden heb ik meerdere keren mogen slapen, spelen en genieten op andere parken van Landal. Ik kan nu echter met recht zeggen dat Mooi Zutendaal een parel in het bezit van Landal genoemd mag worden.
De twee door mij beschreven parken, als mede vele andere parken zijn te boeken via www.parkvakanties.nl