Wie heeft er een idee?

In verband met het afronden van mijn studie, wil ik graag in de maand mei of juni een weekje of een lang weekend er tussen uit (beetje uitrusten). Mijn budget is niet groot en ik wil in Nederland blijven. In eerste instantie heb ik gedacht aan een last-minute vakantiepark in Drenthe/Flevoland of Overijssel met een aantal vrienden. Aangezien ik nog niks concreets heb gevonden, hebben inmiddels een aantal vrienden afgehaakt. Wie heeft er een idee? Ik ben 30 jaar, ben op zoek naar rust, maar wil ook graag iets kunnen ondernemen in de omgeving.

Het is dan wel geen Drenthe of Overijssel maar bungalowpark Esonstad van Landal Green Parks in Anjum, Friesland is erg mooi. Ligt aan het Lauwersmeer, vanaf het park zijn er dagtochten naar Ameland en Schiermonnikoog. Ook kan je naar Dokkum, leuk stadje. Wadlopen behoort ook tot de mogelijkhden, of een dagje Groningen/Leeuwarden.

O, ik zie nu dat jouw bericht van mei dit jaar is. Inmiddels zal je al wel geweest zijn…

Ik heb een nieuwe site in het leven geroepen die kan helpen met het selecteren van een juist vakantiepark of vakantiehuis. Geef je vakantiewensen aan en vervolgens geeft de site advies welk vakantiepark voor jou het beste is. Zoom vervolgens in en je kan via google maps de situatie goed bekijken!

Kijk dus snel op: [URL=“http://www.huisjesspotter.nl”]www.huisjesspotter.nl
Geef uw mening via: www.huisjesspotter.blogspot.com