Een internationaal bedrijf lanceert binnenkort zijn concept in Europa, inclusief Oostenrijk !
Het bedrijf zoekt nog gemotiveerde en ambitieuze medewerkers om hun netwerk op te bouwen.
Wil jij een pionier zijn en een mooi inkomen opbouwen? Stuur een berichtje en ik geef je de juiste informatie door.
Binnenkort grote presentatie in Oostenrijk. Ook verschillende presentaties in Nederland & België.
Het genoemde bedrijf is Flexkom. Een internationaal bedrijf dat zijn lancering aan het voorbereiden is. Flexkom gaat een filialen-systeem opbouwen. Het bedrijf gaat lokaal een netwerk opbouwen met de beste detailhandelaars.
Ik ga in mijn regio de betere detailhandelaars selecteren en deze worden gekoppeld aan een E-commerce platform door middel van een kant-klaar POS-systeem, zodat hij zijn klanten optimaal kan benaderen.
Flexkom zal binnenkort ook gelanceerd worden in Nederland, Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk & Zwitserland. In Turkije loopt het (proefproject) concept reeds twee jaren.
Moest je nog informatie willen of een presentatie willen bijwonen, laat iets weten. Ik stuur je dan een uitnodiging voor een presentatie of conferentie. Vanwaar ben je precies?
Ik heb het filmke rustig bekeken. Het ziet er wel een leuk en interessant concept uit.
Wat houd het precies in dat je moet doen? Gewoon handelaars afgaan en deze proberen te overtuigen van Flexcom?
ik ben een 46 jarige man en zag je advert voor medewerkers voor lancering concept in Oostenrijk.Wat houdt het werk precies in?Kun je me wat info m.b.t. het werk en de verdiensten en verblijf in Oostenrijk opsturen.Ik spreek ook vloeiend Spaans bt.w. ronnie.rotterdam@hotmail.com