Jong dynamisch koppel uit België - nieuwe ervaring!

Hallo,

Wij zijn een jong, ondernemend en dynamisch koppel ( 27 en 29) uit België en willen graag een jaar ( om te beginnen) naar het buitenland om daar te werken. Aangezien mijn vriend een echte handyman is en ik eerst gewerkt heb als communicatie-assistent en daarna als shiftleader in de horeca, zijn we een ideaal conciërge koppel of uitbaters van een B&B of camping. We zoeken dus iets in de hospitality-sector.
We zijn echte ‘natuurmensen’. We hebben een heel lieve hond waarmee we veel gaan wandelen en we surfen graag. We zijn allebei perfect tweetalig Nederlands-Frans en goede kennis van het Engels.

Als er dus iemand een toffe vacature weet of je bent zelf op zoek naar ons profiel, aarzel niet me te contacteren!

Groetjes,

Inès

Hi Inès,

Voor een hippe gezellige soepbar en het nieuw op te zetten guesthouse met tourbalie, in het hartje van Paramaribo, zijn wij op zoek naar een kok en bedrijfsleider / beheerdersstel…Geinteresseerd? Stuur een mailtje naar soupososuriname@gmail.com

groet,

Daphne

Hoi Inès,
Altijd spannend te emigreren naar een ander land. Wij hebben het 8 jaar geleden ook gedaan en het bevalt nog steeds!
Mocht je nou nog geen baan hebben gevonden dan heb ik een mogelijkheid waarmee je al in Belgie kunt beginnen met opbouwen en je dus met een maandinkomen naar je gewenste bestemming kunt vertrekken. Je job verhuist gewoon mee en in je nieuwe omgeving kun je deze weer verder uitbouwen. Dit bedrijf werkt vanuit bijna geheel Europa, dus de mogelijkheden zijn groot. Het betreft overigens sales en promotiewerkzaamheden. Voor meer informatie mag je me gerust berichten. Grts, Anita

Hallo ,

nog beschikbaar?

neem dan even kontakt op
info@hotelcobut.be

mvr gr
Henny Verbon

Wij van CBIS.COM zijn een ervaren contactcenter, dat al jaren tevreden klanten heeft.
Ons vestiging in Casablanca heeft een capaciteit van 200 werkplekken.
Onze opdrachtgevers zijn grote bedrijven uit heel Europa.

Als dynamische bedrijf dat fors aan het groeien is zijn wij opzoek naar:
KLANTENSERVICE MEDEWERKERS INBOUND (M/V)

Wij verwachten:
· Een professionele houding en discipline.
· Uitstekend Nederlands of Vlaamstalig
· Basis computer skills
· Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
· Klantvriendelijk ingesteld
· Ervaring in een contactcenter is een pre.
· Vele doorgroeimogelijkheden.
Wij bieden:
· Een stabiele en betrouwbare werkomgeving met een internationaal management.
· Een open en professionele cultuur met ruimte voor persoonlijke inbreng en ontplooiing.
· Interessante uitdagingen om dagelijks uw talent en kennis te ontwikkelen.
· Interne training, coaching en intensieve begeleiding van een Nederlandstalige supervisor.
· Na een proefperiode een vaste aanstelling, conform de wetgeving in Marokko.
· Zeer aantrekkelijke salaris (vast + variabel) met behaalbare targets.
· Salaris en bonussen worden op tijd uitbetaald.
· Goede arbeidsvoorwaarden en zorgverzekering.

Ben jij ons nieuwe aanwinst en wil jij de uitdaging met ons aan, stuur je CV naar mourghiahmed11@gmail.com of bel naar 00212 608616819. We zien je sollicitatie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
HR CBIS.COM
www.cbiscom.com