Geld Bijverdienen Tip

Heeyz!

Ik heb een manier gevonden waarop je simpel verdient door o.a.=

*mails te lezen
*websites te bezoeken
*je mening te geven
*andere leden aan te melden
*je te registreren voor websites(gratis)
*puzzels op te lossen
En nog veel meer!

Je verdient tussen de 3 en 12 cent voor je mening
je verdient 6 cent voor websites te bezoeken
je verdient 60 cent als je je registreert of je mening geeft
je verdient 1.25 als je je aanmeld via deze link!
je verdient 1.25 als je een nieuw lid aanmeld.
En je verdient voor nog meer dingen!
En als je bedenkt dat er ongeveer 20 dingen te doen zijn is het snel verdiend!
Er komen regelmatig nieuwe dingen bij!
Ik heb in 3 dagen 13 euro verdiend!!!

Als je het geld liever wilt doneren kun je het ingezamelde geld ook bijv. aan het WNF geven.
Je wordt uitbetaald vanaf 12,50, maar het gaat gewoon erg snel!

Lijkt dit je wat?:stuck_out_tongue:

Ga naar:

http://www.moneymiljonair.nl/leden/refere…php?ref=mirtjah

–>Als je je hebt aangemeld moet je wel ff je mail openen, bij hotmail staat je mail bij “ongewenste email” dus zie je niet of je hem hebt gehad. Dus moet je je mail openen, en dan naar “ongewenste mail” gaan.<–

Groetjes,

Mirron
:smiley:

En wat is de adder onder het gras???

Er zit hier geen adder onder het gras!!! Het gaat ze hier namelijk om verkeer te genereren op het internet of om snel enquetes ingevuld te krijgen… Let wel even op of het wel loont tov. het betalen van het internetgebruik in Afrika
Groetjes Judith (een Malawi-fan)

Er zijn een heleboel van dit soort sites.

jiggy.nl
thuiswerk.nl
zinngeld.nl

Ja, je verdient er geld mee. Maar… je moet aardig wat e-mailtjes lezen en openen om er echt wat aan over te houden. 1 mailtje levert meestal 1 a 2 centen op. Bij diverse sites kan je namelijk pas je geld opvragen als je 10 Euro bij elkaar geklikt hebt. En je weet hoeveel centen er in 10 Euro past :wink: Money Miljonair is wat dat betreft wel 1 van de beste en betalen vaak iets meer dan de anders sites.

En… Ja, er zit een addertje onder het gras. Sommige van deze sites verkopen de e-mail database waarna je langzaam aan meer en meer spam zult gaan krijgen. Maar daarvoor open je toch gewoon een nieuw gratis e-mail adres.

Maar effe On-Topic. Ik zie niet in wat dit met Afrika te maken heeft.