Geen foto´s

hallo,

ik probeer al een paar maanden mijn adventor te plaatsen, maar dat lukt niet, ook niet met foto´s die eerst wel lukte… file failed komt er te staan en nu wilde ik een foto album doen en ook dat lukt niet! Ik wilde meedoen aan de fotowedstrijd, daar heeft iemand anders mijn foto moeten plaatsen omdat het bij mij niet lukte…
wat kan ik hier aan doen? Ik hoor trouwens van meerdere dat het niet lukt!

groetjes Tamara

er zijn inderdaad meerdere mensen die aangeven geen album te kunnen maken.

Ikzelf heb er geen problemen mee gehad, maar allicht dat de redactie dit eens kan uitzoeken? Krijg er erg veel vragen over, maar het is me niet duidelijk waar het probleem in zit

@ tamara, bedankt voor het aankaarten hiervan. ik neem aan dat de redactie dit gaat uitzoeken

ik heb netzelf even wat lopen testen, en kreeg een error bij het aanmaken van een nieuw album toen ik gewoon mijn originele files pakte.

Ik heb de foto’s echter even gecomprimeerd/ kleiner gemaakt en toen was het uploaden met 2 seconden gedaan.

Ik weet niet hoe het zit met je avator, daar kan de redactie allicht even naar kijken, maar als je dit even probeert voor de foto albums, dan moet het lukken lijkt me

bloem,
hartstikke bedankt ik ga het ff uitzoeken hoe ik moet verkleinen!!! hahah ben niet zo heel handig met de computer, maar zitten handige meiden op tlk.
dat andere hoor ik denk ik nog wel!

thanks groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Het ligt inderdaad vaak aan de grootte van je foto.

Mocht het niet lukken als de foto’s zijn verkleind dan hoor ik dat graag van je!

Groetjes,
Imke

Dames bedankt!!!
ik kan weer heel happy naar een foto van askim en mij kijken, idd gewoon verkleinen hahaha

bloem bedankt voor je pb!!

super dat jullie me zo goed geholpen hebben, volgende keer wacht ik geen maanden meer hahaha

Goed zo!

Wij zijn er om je op weg te helpen met vragen en/of opmerkingen over het forum dus helpen je graag!

Groetjes,
Imke