Gasthof Zillertal zoekt medewerkers

Het Snowboarders Hotel in Mayrhofen / Tirol genaamd Gasthof Zillertal, Zoekt voor komend winter seizoen een aantal gemotiveerde, klant gerichte, frisse koppen om de Gasthof Crew te versterken.
Ben jij degen die zelfstandig maar ook in teamverband kan werken?
Neem contact met ons op. Jan@gasthof-zillertal.at

Wij zoeken:

Assistent Bedrijfsleider, 36h p.w. De rechter hand van de Manager. Werkt aan de receptie. Gasten inchecken en te woord staan. Licht administratieve werkzaamheden.

Barman, 36h p.w. 6 dagen per week de avond bar. Een van de gezichten van Gasthof Zillertal.

Assistent Kok, 36h p.w. 6 dagen per week de Kok ondersteunen in de keuken. Waarvan 1 dag in buffet vorm het 3 gangen menu bereiden.

Allround Crewleden, 36h p.w. 6 dagen per week, wisselende diensten, ontbijt, serveren, schoonmaak.

Beste Jan,

Graag wil ik mij aanmelden voor een functie bij Gasthof Zillertal. Heb veel ervaring in de horeca, zowel als leiding geven als allehande werkzaamheden van bar werk tot bediening. Hoor graag van je via mientvdzaag@gmail.com

Hallo Jan,

Hierbij wil ik graag reageren op jouw bericht, ik ben eventueel per direct beschikbaar en een functie van Allround Crewlid spreekt mij zeer aan hoe meer afwisseling hoe leuker.

Hoop een positieve reactie van je te horen.

groetjes Annelies

Beste Jan,

Ik ben ook zeer geïnteresseerd om bij jou te komen werken.
Ik ben een jongen van 21 jaar en ben pas afgestudeerd en zou graag een seizoen in de winter komen werken.
Zijn er nog vacatures vrij of is alles al ingevuld?

mvg toon