Fulltime werken/wonen Curacao

Hoi mensen, :zon02:

**Interessant zo’n website/forum. ** Op Google kwam ik deze website tegen en heb mezelf direct aangemeld. Ik weet zeker dat ik hier veel informatie kan vinden over mijn doel.

Ik ben bijna 25 jaar oud en kom uit Apeldoorn. Ik ben me aan het oriënteren op het gebied wonen & werken op de Antillen.

Net als vele andere mensen uit Nederland, ben ook ik het Nederlandse weer beu. Ik zou graag op De Antillen willen werken, vandaar dat ik me hier heb ingeschreven en hopelijk dat ik uit eindelijk bij de juiste persoon uitkomt.

Het werken gaat er anders toe dan in Nederland, daar ben ik van bewust. Meerdere uren maken doet me niets, vind het fijn om bezig te kunnen zijn.

Ik sta open voor alle soorten werkzaamheden. Mocht ik tijd overhebben dan zou ik me graag bezig willen houden met vrijwilligerswerk, net als wat ik nu doe in Nederland (dag besteding jongeren met lichte beperkingen).

Wie ben ik in een notendop;
[ul]
[li]Een jongeman dat opzoek is naar een uitdaging
[/li][li]Iemand dat houdt van veel zon
[/li][li]Iemand dat graag wilt werken, kent geen 9-5 mentaliteit
[/li][li]Iemand dat voor je klaar staat als het nodig is / luisterend oor
[/li][li]Iemand dat van aanpakken weet
[/li][li]Sociaal, teamworker, zelfstandig, stressbestendig, zeer flexibel, initiatief, ondernemend en staat altijd open voor nieuwe dingen.
[/li][/ul]

Wat heb ik zoal gedaan qua werk;
[ul]
[li]Heden: Autocad tekenaar nutsbedrijf
[/li][li]Sodexo cateringen (keuken / kassa)
[/li][li]Remeha: cv-ketels
[/li][li]Centraal Beheerr: ICT + Facilitair
[/li][li]Landmacht
[/li][li]Slachterij
[/li][li]Post
[/li][li]Supermarkt mw
[/li][li]Stoffeerder
[/li][li]Productie mw div
[/li][li]Vakantiepark mw
[/li][li]Bedrijf’s catering
[/li][li]Magazijnwerk & Verzendingen
[/li][li]- Procesoperator
[/li][/ul]

Wat heb ik gedaan qua opleidingen;
[ul]
[li]MBO3 Vliegtuigtechniek >>>
[/li][li]MBO2 Vrede & Veiligheid
[/li][li]VMBO Metaaltechniek
[/li][/ul]

Mocht u iets weten, dan kunt u contact met mij opnemen via mijn account. Ik ben in het bezit van een positieve referentie.