Fuerteventura?

Hoi,

Ik ben van plan om samen met mijn vriendin naar Fuerteventura te vliegen volgend jaar zomer. Ik ben gek op parelwitte stranden en blauwe zeeën en zie dat dit de perfecte bestemming is daarvoor. Wat valt er daar nog meer te doen behalve zonnen en zwemmen? Leuke activiteiten? Waar kan ik het beste verblijven? Ik heb een beetje research gedaan en ben terechtgekomen op Fuerteventura | Vakantie
Hierin staan denk ik de meeste hotels. Kunnen jullie bij helpen bij het kiezen van mijn accommodatie? Alvast bedankt!

hoi Sarah, Fuerteventura is een mooi eiland, wel heel veel woestijn en leegte trouwens, veel rotskust en rotsstranden, maar ook enkele bruine zandstranden. (gemaakt denk?)
er zijn verschillende parken, (water- en dierenpark oasis bv met grote botanische tuin). Waar ik vooral niet zou verblijven als ik jou was is vakantiepark Origo Mare in het Noorden, in de woestijn vlakbij Lajares. hier zijn wij binnen 6 uur na aankomt beroofd, dwz, op onze kamer werd de kluis van de kast getrokken en meegenomen terwijl wij naar t restaurant waren. kuntstof schuifdeur is zeer makkelijk te forceren dus. of huur maar geen kluisje, doe ik nu ook niet meer.