Hallo allemaal,
Ik ben Bernard, 43 jaar, bodemkundige (hbo-er) met een hele sterke affiniteit met IT. Ik ben heel erg creatief en heb ook een aantal websites ontwikkeld.
Ik ben al lange tijd op zoek naar een carrière in het buitenland. Om dat te bereiken netwerkte ik veel via Linkedin, maar het blijkt lastig om iets te vinden merk ik. Vandaag vond ik dit forum.
Ik wil graag vanaf december op reis gaan. Ik denk in eerste instantie aan een enkeltje met het vliegtuig naar zuid Portugal. Ik zou daar graag een tijdje aan het werk gaan, bijv. bij een boer. Ik ben boerenzoon en heb eerder stages gelopen bij Portugese en Finse boeren. Daarna wil ik kijken wat ik kan doen. Ik zou voor een organisatie aan de slag kunnen als webmaster of natuurlijk als bodemkundige / consultant bodem en bodeminformatie. Op den duur wil ik belanden in midden of zuid Amerika of Afrika. Vanuit mijn links-idealistische kijk op de wereld voel ik ook een aandrang om iets te doen voor de wereld. Ik ben bijzonder gesteld op hete klimaten.
Ik spreek zeer goed Nederlands, Fries en Engels, een beetje Duits, en ik ben bezig met een cursus Spaans.
Ik kom graag in contact met potentiële werkgevers die mij een tijdje aan de slag willen helpen. Heb je een boerenbedrijf in de (sub)tropen en zou je het leuk vinden om een eerlijke, betrouwbare Fries aan het werk te krijgen? Stuur me dan een berichtje.
Groetjes van
Bernard Holtrop
Friesland