Freedom of the Seas mei 2010

hoi

wie heeft er ervaring met freedom of the seas

weet iemand hoe dat met de fooien geregeld is,en
misschien nog leuke ervaringen om te delen
groetjes astrid:dag:

Hallo, ik ben een reisagent ik werk bij Holland International, ik kan absoluut cruisen met de Royal Caribbean aanraden, zijn echte luxe cruiseschepen. k heb zelf met de Voyager of the Seas gevaren echt top. Freedom of the Seas is echt heel goed!

groetjes :zon02:

Hoi Astrid
Heb al twee keer met Royal Caribbean gevaren. Laatste keer in februari 2011 met de Navigator of the Seas. In een woord TOP. alles goed geregeld en prima eten. De fooi kun je zelf regelen. Je krijgt enveloppes waar je wat in kunt doen. Men gaat uit van +/- 10 dollar per persoon per dag, maar je mag het zelf weten.
Veel plezier op je cruise

Jan

De Freedom of the Seas is een op één na grootste cruiseschip ter wereld samen met de zusterschepen Independence of the Seas en Liberty of the Seas. De grootste cruiseschepen ter wereld zijn momenteel de Oasis of the Seas en Allure of the Seas. Die schepen bieden plaats aan maar liefst meer dan 6.200 passagiers en 2.100 bemanningsleden!

Op deze schepen (en ook de andere van Royal Caribbean) zijn alle denkbare opties (en zelfs meer) aan boord voor jong en oud. Bijvoorbeeld surfsimulatoren, ijsbanen met echt ijs, klimwanden, enz. Dit naast uiteraard restaurants, bars, zwembaden, spa’s, enz.

Vooral het entertainment aan boord van Royal Caribbean is van zeer hoog niveau, eten is goed tot zeer goed en het personeel is in het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam.

Bert