Foutje, bedankt!

(origineel bericht op be-more.nl)

Foutje, bedankt!

Hallo allemaal!

Ik was helemaal niet van plan een blog te schrijven, maar wilde er eentje klaarzetten omdat ik het telefoonnummer heb gekregen dat ik in Malawi ga gebruiken. Alleen verstuurde ik per ongeuk de blog naar de mailinglijst, waarvan ik schrok en de blog meteen verwijderde, waardoor ik nu dus weer een nieuwe moest aanmaken omdat ik de foutmelding toch even uit wil leggen… Handig!

Nu kan ik net zo goed meteen het nummer geven waarop ik van 4 mei tot 30 juni ‘bereikbaar’ ben. Dat is +265884502180.

Verder niet veel te melden! De koffer van Vati/Mutti heb ik inmiddels in huis, ik heb vanmorgen bij een op-personeel-na-lege H&M korte broeken geshopt voor in mijn vrije tijd (bij het project draag ik lange, kuise omslagrokken, foto volgt t.z.t.) en ik heb een leuk afscheidsetentje bij ‘de Smaak van Afrika’ gehad op mijn werk, inclusief lied, lieve woorden en bergen cadeautjes! Ik kijk erg uit naar vrijdag en in mijn hoofd is mijn koffer al half gepakt. In werkelijkheid ben ik bezig met een was-marathon.

Fijne Koninginnedag morgen! Doei!

Groetjes,
Kim

(origineel bericht op be-more.nl)