Fotos Bungalowtenten X-travel?!

<span style=‘font-size:14pt;line-height:100%’>*
halloooo vakantiegangers,

Ik ga 16 augustus naar Blanes en dan wel op camping Solmar. nu gaan wij in een bungalowtent(type extra) zijn er mensen die hier al eerder in zijn geweest en daar misschien fotos van hebben…wij zijn super benieuwd hoe wij 2 weken lang moeten slapen/koken en leven haha…

mocht je fotos hebben dan kan je die mailen naar tammie_vg@hotmail.com

bedankttttt*</span> :smiley:

ik heb wel foto’s van de beachmasters tenten… <_<

Hey Tamara,

Ik heb ze gezien en ze zijn ongeveer net zo als bij Beachmasters.

Je kunt er 2 luchtbedden er in kwijt samen met twee koffers. Of als je met zijn drieen bent, kun je in 1 tent alle koffers kwijt en in de andere tent kun je de drie luchtbedden doen. Is ook veel gezelliger!!

Groetjes Christel

Wat ik dus had gelezen op x-travel.nl was dat er matrassen in lagen? klopt dat?!? en andre…zou je de fotos van de tenten van beachmasters kunnen sturen naar mij? dan heb ik beetje idee ervan… groetjesssss Tamara.

Anders kijk maar op:
http://www.beachmasters.nl/index.cgi?c=1&p…=77&submenu=100

Daar zie je de tenten erop staan.

Groetjes Christel

bedankt… maar ik dacht als iemand fotos heeft…wil ik die ook wel graag zien! dan kan ik misschien ook de binnenkant enzo zien :smiley:

De tentjes van X-travel op camping Solmar zijn echt klein… je hebt een ‘slaapkabine’ met 2 matrassen erin. Verder heb je dan voor die slaapkabine nog ongeveer 2 vierkante meter over om je koffers neer te zetten. <_< En je stoelen voor het geval dat nog past…aangezien die 's avonds nogal eens ‘omgeruild’ worden…
maargoed, met mooi weer zit je toch niet in de tent, dus dat scheelt alweer :smiley:

ben gister teruggekomen van 2 weken Solmar en het was SUPER! (zat niet in een x-travel tent… :wink: )

…ben nog ff op zoek naar een foto van de tent, deze zijn namelijk niet hetzelfde als op de site staat van Beachmasters staan

nu hebben wij wel een type EXTRA…dus denk dat die iets groter is want er schijnt ook een soort van “keukentje” in te zitten zeg maar. je hebt namelijk 3soorten tenten van x-travel. je vond camping solmar verder wel heel leuk? want kreeg idee dat het meer camping was voor wat oudere mensen zeg maar…? of is dat niet zo?! ik ga 16 augustus heen en heb er zeker wel heel veel zin in! bedankt voor je berichie!
:smiley:

wat ik gehoord/gezien heb, heeft type extra er een koelbox en gaspit bij…verder is de tent hetzelfde. Tenzij je een 3-persoonstent hebt. Deze zijn vanwege de extra matras natuurlijk net iets groter.
Camping Solmar is verder niks mis mee. Zwembad is mooi, maar vond ik in de folder groter lijken. Vanaf de camping lig je zo aan het strand :smiley: . Supermarkt zit bij de uitgang van de camping.

De tenten van X-travel, Do-it, Traxs en TentOtel staan over 3 straatjes verdeeld aan het begin van de camping. De tent van de X-travel leiding staat in de middelste straat. Aardige mensen, maar ze smeren je maar al te graag een kortingskaart aan! > ‘Korting’ bij excursies; extra drankjes bij discotheken en per kroeg/discotheek 1 keer ‘2 halen 1 betalen’. Ze kunnen af en toe een beetje zeurderig overkomen als je je niet op hebt gegeven voor een kroegentocht, discotour o.i.d. :frowning:

Mocht je een koelkast gehuurd hebben: deze staat in een centrale tent <_< en is afgesloten met een slotje.

Op de rest van de amping (‘achterin’) staan ook gezinnen met kinderen en oudere mensen. Ik kreeg via oa dit forum ook het idee dat op Solmar voornamelijk oudere mensen staan… maar doordat je met alle jongelui bij elkaar staat (en voor de rest eigenlijk niet over de camping hoeft, doordat je aan het begin staat) heb ik daar weinig van gemerkt.

Camping La Masia (grotere camping) zou meer een jongeren camping zijn. Hier staan tenten van meerder organisaties: Gogo-tours, Beachmasters, X-travel. Op deze camping staan echter ook genoeg gezinnen met kinderen en ouderen. Dit valt daar misschien minder op doordat er veel jongerententen bij elkaar staan… hoewel… voordat wij die tentjes daar gevonden hadden…(verstopt achteraan de camping)

Dit wordt wel een beetje een erg lang verhaal… :unsure: maar ok
Fijne vakantie in ieder geval! :smiley:

Ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal is .we zullen het volgende week wel zien he :slight_smile: haha! maar heb nu wel een beetje een beeld van hoe de camping in mekaar steekt. Maar het zal hoe dan ook leuk zijn, want het is beter weer als hier in Nederland he! Ben wel blij dat er ook een supermarkt in de buurt is.

Zijn er verder nog dingen in de buurt die je echt zou kunnen aanraden? wij willen hoe dan ook een keer moutainbikes gaan huren, ff kijken of dat mogelijk is tenminste. Maar dat lijkt ons in ieder geval wel erg leuk. Verder zien we wel wat we allemaal gaan doen. We hebben 15 dagen de tijd…dus tijd genoeg zullen we maar zeggen.

Zo een kortingskaart raadt je trouwens niet aan denk ik he? nu was ik al niet van plan om dat te nemen, maar vroeg me wel af wat dat allemaal inhield. maar ja…we zien het allemaal wel!

Bedankt voor de informatie :smiley:

Over moutainbikes weet ik niks, maar zal vast wel kunnen. Gewoon ff vragen bij de VVV op het pleintje voor de camping.

Kortingskaart is naar mijn mening alleen zinvol als je veel aan activiteiten deelneemt. Je betaald voor 2 weken €25,-. Je krijgt dan ‘korting’ op de activiteiten. Voor jezelf kun je wel uitrekenen of dat zinnig is. Achter de ‘kortingsprijzen’ staan namelijk de ‘normale prijzen’ vermeld.

Kroegentocht hebben we gedaan. Leuk, zie je gelijk welke kroegen je wel en niet aanspreken en aan het eind van de avond een discotheek in.

Wij zijn met de organisatie naar Barcelona geweest. Mooi, maar je kreeg weinig tijd om alles te bekijken. 15 minuten bij die grote kerk, 45 minuten bij een groot park en 45 minuten bij het stadion van Barcelona. Vervolgens mocht je nog 3 uur de stad in. :o

Verder hebben we meegevaren op de catamaran. Echt een aanrader!! Lekker middag varen op zee, aanleggen in de buurt van Lloret en aan 't eind van de middag na een bbq weer terug.

Botanische tuinen schijnt ook heel mooi te zijn. Ben er zelf niet geweest.

Zelf zijn we ook 15 dagen geweest, echt wel beter dan 8 dagen hoor! :smiley:

het is erg handig zo al die informatie :slight_smile: bedankt he!
Ik vind het vaak wel leuker om zelf dingen te ondernemen, (zoals barcelona enzo) dan kan je lekker je eigen gang gaan, overal kijken zolang als je wilt enzo! maar ja we zien het gewoon allemaal wel. dinsdag vertrekken we :slight_smile: ben erg benieuwd hoe het allemaal is. je hoort zoveel verschillende reacties van mensen.

nou we vermaken ons vast wel. lekker relaxen en bijkleuren :slight_smile: als de zon teminste lekker schijnt…gaan we natuurlijk wel vanuit.

Over die botanische tuinen heb ik ook erg veel gehoord ja.
En zelf lijkt me die jeepsafari ook wel leuk! nou je krijgt vast bij aankomst allemaal informatie en folders enzo denk ik.

Groetjes Tamara.

wij hebben dit op camping solmar…kijk maar hier onder een hele lijst helaas geen fotos

Bungalowtent type Deluxe

Afmeting 3- tot 4-persoonsbungalowtent: 4x5 meter. 2 slaapcabines met in elke slaapcabine twee 1-persoonsbedden. ECHTE bedden dus, met spiraalvering, echte matrassen en kussens.
Zeer ruime voortent voor koffers/tassen, volledig ingerichte tent met koelkast en kookgelegenheid. Keukenrek, gastoestel, inventaris (zie lijst hieronder), koelbox, stoelen, tafel, parasol. In de tent is elektrische verlichting aanwezig.
Inventaris: Pannenset, koekenpan, fluitketel, thermoskan, koffiefilter, broodplank, broodmes, bestekbak, theelepels, kurkentrekker, schilmesje, blikopener, garde, spatel, sauslepel, bekers, glazen, borden, vergiet, schaal, afwasteil en -borstel, asbak, afvalbak, stoffer en blik.