Foto's Barcelona

We zijn in Barcelona geweest van 5/5/08 tot en met 9/5/08. Op 8/5 is jammer genoeg ons digitaal fototoestel gestolen met 300 foto’s op Placa de Palau.We hebben o.a. de rode en de blauwe route meegereden met de bus turistic en uiteraard op verschillende plaatsen afgestapt om een bezoek te brengen en foto’s te nemen.Wie kan ons foto’s bezorgen van de voornaamste bezienswaardigheden ( graag zonder poserende mensen ). Natuurlijk staan wijzelf dan niet op de foto maar het zou toch wel een beetje het leed verzachten.
Je kan ons bereiken op ons e-mailadres [EMAIL=“dirk.valent@pandora.be”]dirk.valent@pandora.be

Hoi Dirk,
Moet balen zijn om zo je materiaal kwijt te raken!:mad:
Ik ben in okt 07 op citytrip in Barcelona geweest. Daarvan heb ik circa 1000 (“slechts” 1000 foto’s idd, want de image tank die ik mee had, bleek niet te functioneren. Daarom heb ik noodgedwongen vanaf dag 2 mijn foto’s in Jpeg genomen ipv in Raw, en ben ik zeer zuinig moeten gaan klikken. Resultaat: dag 1 had ik 4 Gig in Raw en van dag 2 tem 5 had ik 4 Gig in Jpeg) foto’s op mijn HD staan.
Jouw oproep doet me er aan denken dat ik dringend eens werk moet maken van een selectie en een albummetje op het Net moet publiceren. Dit geldt trouwens voor al mijn reisfoto’s van de laatste jaren.:o
Ik tracht ze zo snel als mogelijk online te zetten en laat je dan wel een berichtje. Zo kan je even checken of ze je aanstaan. Ik bezorg je dan wel een CDke .