Ja inderdaad makkie, ik heb de laatste 10 uren heel wat bruggen langs zien komen. :wacko:
Jij en andere Wereldwijzers hebben me de afgelopen 10 dagen goed bezig gehouden. Dank daarvoor.
Tijd voor bezinning nu.
…oja en C4th jammer dat je het zoekplaatje net hebt gemist je was er inderdaad erg dicht bij
John Frost brug in Arnhem?
Lol… hoe kom je er op ![]()
Indeed… Arnhem it is.
Score:
VideJo 1
Omdat bruggetjes het zo goed doen hier…
Gibraltar ?
Via Wereldwijzer app
Nope, maar als je in Gibraltar bent, ben je er dichter bij dan wanneer je op de John Frostbrug in Arnhem staat ![]()
Lissabon
En dat is… helemaal correct.
Score:
VideJo 1
Marineduiker 1
Kan de bruggetjes nog niet helemaal loslaten…
is niet Holten ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Huh? Oh hoi, jij bent het ![]()
Nee, het is niet het pittoreske Holten, noch is het Borculo en/of omgeving.
Het ligt zelfs niet eens in Europa!
Rochester road and railway bridges, England?
Oh nee, het is niet in Europa . . . zucht.
Nope, niet in Europa en ook niet in Afrika, Oceanie of op Antarctica (heb ik mooi alvast meer dan de helft van de continenten weggestreept)
Hiroshima?
Je zit er zo’n 2,5 uur vliegen vandaan (maar je zit dus wel op het goede continent) ![]()
Dan is het Tapei ![]()
En dat is… GOED.
Score:
Marineduiker 2
VideJo 1
Next, dit keer maar weer eens zonder bruggetjes.
Een makkie ditmaal !
Ivm je vorig plaatje in Taipei :
Weet je nog precies waar ? Intrigeert me. Heb van in het begin in China of Taiwan gezocht omwille van de wegindicaties op de grond en bord, maar niet gevonden.
Sorry LineC, ik heb zojuist een half uur Taipei afgespeurd om te kijken waar ik die plaat “geprikt” heb, maar ik kan hem zo snel niet vinden.
IK bedenk een stad, prik ergens en plaats die plaat… Ik weet niet meer precies waar ik geprikt heb en er zijn nogal wat bruggen… Als ik vanavond nog wat tijd over heb doe ik wel een nieuwe poging.
Niet doen ! Verspil hier je tijd niet aan; er zijn leukere dingen te doen :).
Misschien een suggestie (moet niet, mag wel) : linkje saven als je een plaatje ‘prikt’. En meegeven als je een antwoord goedkeurt ?
Dat zat ik mezelf ook al te bedenken.
Great minds think alike, eh lol2