Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Tja, Pisa he.

Jupz ! En je moest niet eens ‘scheef’ kijken :wereld:.

Klopt, één milimeter voorbij waar het plaatje eindigt begint een niet geheel rechtopstaande toren :slight_smile:

Score:
Marinduiker 3
VideJo 1

Nog een scheve toren !?
Had oorspronkelijk 3x zo hoog moeten worden om de buren te imponeren :wink:

Leeuwarden.

Hij gaat lekker zo.

Yep !
De Oldehove was bedoeld om Groningen de loef af te steken. Moest hoger worden dan de Martinitoren, maar strandde op 40 m.

Klopt, dat verhaal steekt de Friezen nog steeds.

Score:
Marineduiker 4
VideJo 1

Deze weet ik niet. Wat ik wel weet is dat mijn enige tegenstander dit rondje 1 punt heeft i.p.v. 2 :wink:

Oeps:
Mogelijke redenen waarom ik dat gedaan heb:

• Ik wilde even kijken of je nog wel scherp was :slight_smile:
  • Ik wilde je stimuleren sneller te reageren, uit angst dat de rondetitel aan je neus voorbij zou gaan
  • Ik vond het zo sneu dat VideJo naast alle nobelprijzen gegrepen heeft dat ik hem een puntje cadeau wilde doen :slight_smile:

Hoe dan ook: Je heb het gezien. Is gecorrigeerd.

En het plaatje weet je nog niet?
Goh… 't is eigenlijk nog te vroeg, maar vooruit, één hint: Niet op Antarctica :slight_smile:

Misschien Abu Dhabi?

Vanaf daar moet je nog wel een flink aantal uren oostwaarts vliegen.

Singapore?

Nope. Het is vanuit Abu Dhabi ongeveer 2 uur meer vliegen dan Singapore.
Het ligt ook noordelijker dan Singapore

Seoul

En dat is helemaal goed. Einde van weer een ronde. Sjos mag weer meedoen en Marineduiker mag weer een rondje langs de lijn zitten.

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC *****
Marineduiker ***
Martijng * - dutchgirl * - Sjos *
C4th - VideJo

Nieuwe ronde,nieuwe kansen. Iedereen staat weer op 0.

Doet bij mij een belletje ‘dingelen’ (dat straatje heb ik hier ook ergens op foto) !

Bijna ! Morgen, overmorgen ?
:bier: (met mate, hè).
Geniet ervan …

Dank.
Die pub bezoek ik (met het oog op de vooruitzichten die weeronline voorspelt) waarschijnlijk pas op woensdag.

Ik heb Danechka trouwens gevraagd om dit spelletje de komende dagen bij te houden / in de gaten te houden, dus als het goed is, dan komen er nog wel een paar ploaties.

1 like

:teeth: :thumbsup:

1 like

Je Avatar schijnt er niet geheel gerust op te zijn lol2