forum

Is lichtblauw ook mooi…? kijk maar ff en zeg mar of je het al wat beter vind…

Ik zal eens kijken! :slight_smile:

Edit ;

Ja het is al beter, maar ik zou toch voor licht / zacht geel gaan !
En die grijze achtergrond wegwerken !!

Ik zal eens iets uitproberen, kun je dat nakmaken ! Kverveel me toch

Is goed:wink:

Tututut, ik ben bezig he !

http://img174.imageshack.us/img174/6484/sitejamiehonders3wj.jpg

Dit moet m zyn :smiley:

Haha het was maar een probeersel ! :smiley:
Maar ik vond hem ook wel wat fleuriger als de andere… !
Wat vind je er zelf van Jamie :D?

Hey ik vind het opzich wel mooj. Kan je die banner en kopjes menu,verbijf enzovoorts ff sturen naar [EMAIL=“jamie_honders@hotmail.com”]jamie_honders@hotmail.com

Ik heb het gewoon met paintshop in elkaar gezet, dus die bestaan volgens mij niet bij freewebs…!

Ik zal dalijk eens een maken (als ik tijd/zin heb, bij freewebs.)
Mn oude is (van 1jaar terug) www.freewebs.com/naamxloos )

ziet er wel leuk uit :wink:

idd

Ik gebruik alleen freewebs om de site online te zetten dus als je de kopjes in het menu en de banner stuurt kan ik die uploaden en op de site zetten. Als ik dan ook de kleuren verander heb ik hetzelfde als wat je gemaakt had.

Hoi mensen!

Heeft één van jullie een idee hoe het zit met de insekten in Blanes? Zijn er bijvoorbeeld veel muggen, wespen en andere ‘prik’ beesten?

Birgit

Neee <3
Tenminste, ik heb er nog nooit last van hgehad:p
Kben niet lekker genoeg (H)

zijn er nie zo veel. Mijn broertje wordt hier in NL altijd lek gestoken, maar in Blanes heeft hij er nooit last van

vorig jaar had ik wel alles bij me maar nooit geprikt neem alleen prikweg mee geen vieze citroenlucht dat je iedere nacht moet opsmeren :wink:

muggen heb ik GEEN gezien. Alleen bij de beachparty! kwallen zouden de enige beesten zijn die jij kunnen steken, of wat doen die beesten? daar moet je beetje opletten, want die komen af en toe ineens aan de kust hallo zeggen…

Zeg je toch haj terug ?!

ja das ook lekker charmant :smiley:

haha sandra, ik heb er helaas geen gezien. Maar wel gehoord dat er ineens een hoop kwamen. Maar we waren aan het voetvolleyen op het moment dat ze kwamen. Dus ik heb ze helaas niet gezien.
Ojaa, en onze onderburen hadden met Snorkelen eentje gezien die 50cm groot was. Maar die was alleen en die was best snel weer weg. Dus zal wel meevalle!! maar let er wel op.