ach joh lekker belangrijk ik heb sites gemaakt die nog 10x erger waren als hij het nou leuk vind ja toch je hoeft er verder toch niet naar toe als je dat niet wilt
ja daarom,⊠laat hem lekker zân ding doen
Om een of andere reden, kan ik myn site niet veranderen =)
Aangezien dat ding niet meer KAN & WIL inloggen kan ik hem niet veranderen
& aangezien ik WEL met HTML kan omgaan heb ik allang n andere site.
ow ok boeiend. Ieder zijn eige smaak. Pass dan aub die nieuwe site dan kan ik die beoordelen;) (als je wil)
Aahh, ik vind opzich de site wel kunnen, maar de kleuren zou ik idd wat anders gedaan hebben ! Het is bijna zomer ! De site gaat over zomervakantie / Blanes, strandje ! Dan moet je juist geel / oranje / rood enzo gebruiken ! Beetje fleuriger ! Je heb je wel iig moeite gedaan en ik vind het wel cool van je ! Alleen zou ik ook na de zomer (als je zelf ervaring gehad heb in Blanes), je eigen âinformatieâ / âervaringenâ erop zetten) ! Da komt spontaner enzo over, leest denk ik ook leuker.
Ik vind het leuker om hier verhalen te horen en om te horen hoe de discotheken zijn, dan dat ik het van een site afhaal, daar staat toch overal hetzelfde !
Misschien kun je hier een aantal mensen vragen om wat leuke informatie !
Chantal(le) / Sandra / André zijn er toch al een aantal jaren heen aan het gaan !
Vragen staat vrij :whistle:
Kyk, ZY snapt me
:RockOn: oooh yes ! Ik snapte je ja ! hahaha
Kben allang niet meer hier geweest he
haha is chantal zonder (le) maar is nie erg
en dis me 2e x maar weet wel aardig wat hoor
Haha, ja daarom !
Achjaa sorry !!
Ik dacht wel dat het gewoon Chantal was, maar ik wist het niet meeeer zeker !
haha geeft nie
achja⊠je schreef André goed
Haha das natuurlijk het belangrijkste he ! :laugh:
Hey ga teksten binnekort is veranderen maar lijkt me ook wel leuk als ervaren blanesgangers even hun mening hier geven over welke excursie een aanrader is en wat de leukste discoâs en goedkoopste kroeg is om in te drinken. Verder wil ik weten waar je het best kan eten en deel even ervaringen van vorig jaar. Lijkt me leuk om dat op de site te zetten. En de kleuren laat ik voorlopig zo ik had ff een aantal felle kleuren geprobeert maar daardoor zag het er heel raar uit.
lttr
Kyk je trekt je iig al iets van onze mening aan
Das al n pluspunt.
Maar als je verhalen wil hebben, we staat tot je beschikking
ik zou zeggen geef je mening over de dingen die ik hierboven zij:banana:
ik zuip me meestal helemaal ut lazerus (:embarrese) bij de Boemel , of daarnaastâŠ
tequila voor 1,-
bier voor 1,-
sangria voor 1,-
enz. enz.
en daarna naar SunSet, en dan naar Mimos/Arena
owja⊠verhalen komen nog wel, moet nu naar me werk
Haha, lekker drinken !
Misschien kun je eens prtscreans neerzetten van je kleur-mogelijkheden die je geprobeerd had! Kunnen wy daarover ook een mening geven !
Licht / zachtgele achtergrondâŠ
En dan donkergele tinten erin en rode ofzo !??