Nu ook een forum op www.freewebs.com/jamiehonders
Dus kom ff gezellig langs en voeg onderwerpen toe en geef je mening!!
ik zal eens kijke
Doe dat maar is heb ook meteen alle foto’s die het niet meer deden er opnieuw opgezet… Dus nu is de site nog beter geworden… Maar mensen bekijk ff gezellig de site en het forum…
Ik vind hem persoonlyk nogal lelyk.
De tekst is nogal erg gejat. & niks persoonlyks staat erby.
En de kleuren kunnen ook wel anders & een andere structuur is ook niet verkeerd.
ja als je naar ut uiterlijk gaat kijke,dan zou ut nog wel wa kunne veranderen… en tjah, dat persoonlijke, volgens mij is hij er nog nooit geweest,… dus veel persoonlijks kan er nie staan…
Ja idd ben er nog nooit geweest dus veel persoonlijks kan er niet staan… Wat moet er aan het uiterlijk veranderen dan?/
Uiterlyk ; andere vormgeving, andere kleuren. Niet zo eentonig alle links onderelkaar. & een andere logische volgorde is ook geen overbodige luxe.
Oh & persoonlyk kan wel hoor. Als je gewoon die zinnen die die nu van internet heeft gejat. Als die die nu gewoon beetje maakt zoals hy die ook zou typen, is de tekst mteen anders. Snap je.
Als mensen deze tekst lezen, dan krygen ze mteen n indruk : Och hier, meneer maakt een site maar doet geen moeite om ZELF iets te schrijven.
veeleisend jij zeg heb niet zo veel tijd om er aan te werken
Dan moet je ook geen site PROBEREN te maken.
Thats it.
Nou heb het ff speciaal voor jou verbeterd Alleen de teksten moeten nog ff veranderd worden mar daar heb ik nog ff geen tijd voor maar hoezo PROBEREN een site te maken ik heb nog geen andere site gezien die zo’n goede site op het internet heeft gezet over blanes…
Maar mensen geef ff je mening over de veranderingen…
kijk die XFM highstream, maakt un hoop goed
de foto’s doen ut nie :S
maar voor de verdere rest, tjah… ut is je eerste site hè.
kijk ik begin er nog niet eens aan , dus ik ga er nie over zeike
Ja he is wel rlx een muziekje … Maar welke foto’s doen het niet bij mij doen ze het wel… Maar het hoeft ook niet meteen een professionele site te worde gewoon rustig aan opbouwe…
lttr
links in de “kantlijn” staat, Foto’s
nouw…die doen ut nie
Oh daar doe ik foto’s die gemaakt worden in blanes
aha… vandaar dat ze ut nu nog nie doen, maar na de zomer wel hoop ik
Ja zal we goedkomen
ik vind die site op het moment nogal bagger… maarja mijn mening
Gelukkig ben ik het met Jurgen eens
Als je geen verstand van HTML hebt. DOE HET DAN OOK NIET.
Steek je tijd dan in het maken van nuttelose-toppic’s.
Ik heb alleen nog maar goede reacties gehad over de website en heb al 1500 bezoekers gehad dus ga er gewoon mee door… En wat moet ik dan nog meer weten over html??
ff nie om het een of ander maar ik vin die site van jullie ook nie egt spr ofzo