Fietsverhuur - guesthouse

Volgend voorjaar willen wij naar Vietnam. We zijn ons nu al aan het voorbereiden en dat is al genieten.
Tijdens deze vakantie willen wij een dag of 5 fietsen in Vietnam. Dus wij zijn op zoek naar een adres waar we fietsen kunnen huren of een adres waar we fietstochten kunnen boeken voor een paar dagen.
Kan iemand ons daarbij helpen??

Is het mogelijk om goed en makkelijk te overnachten in een guesthouse in Vietnam?
Zo ja, hoe komen wij aan deze adressen?

Als je de Lonely planet van vietnam koopt dan staan daar meer dan genoeg slaap plekken in van heel goedkoop tot behoorlijk prijzig. Maar anders wijst het zich in VN allemaal vanzelf. Stikt er echt van de hotels, hostels en b&b’s.

fietsenhuren heb ik eigenlijk niet naar gekeken maar lijkt me stug dat je daar geen fietsen kan huren, heb er namelijk nog nooit zoveel gezien!

Succes en veel plezier

gr jeroen

Als je in de steden bent … ga gewoon niet fietsen !!!

Dit is levensgevaarlijk in Vietnam, het verkeer is echt moordend. Ik heb ook nergens geen fietsverhuur gezien in Ho Chi Minh stad. Enkel scooters worden verhuurd voor ongeveer 10 dollar per dag. Scooters zijn ook veiliger dan fietsen.

Wil je volledig veilig zijn reis je rond per taxi maar die rijden zeer traag door de duizenden scooters in de stad.

hey hey,

ik heb trouwnes wel een daggie een fiets gehuurt (in Hue). Was erg leuk. Beetje door de stad fietsen en over het platteland. Echt leuk.

in Hue was het af en toe een beetje opletten want het verkeer is wat chaotisch. Kan me inderdaad ook wel voorstellen dat het in HCMC niet echt tof is om te fietsen.

Succes