Hey allemaal,
Helaas heeft mijn fietsmaatje afgehaakt en ben ik dus op zoek naar iemand die 18 juli met mij naar Engeland wil om zowel van het Engelse landschap te genieten (fietsend of wandelend) als culturele dingen te bekijken. Ik ben 20 jaar oud, straks 3ejaars Geestelijk Gezondheidskunde, doe vrij veel aan aikido en hou van zowel sportieve activiteiten als relaxen.
Ik weet dat het kortdag is, maar wil mn vakantie niet in het water laten vallen Wie gaat met mij mee of heeft een gouden tip?
Liefs Rinske
Hi Rinske,
Heel leuk idee hoor, zou graag mee gaan maar denk niet dat jij op een man van mijn leeftijd zit te wachten. Qua inspanning, humor enzo zal ik zeker niet onder doen voor jongeren hoor ( ben sportdocent en werk veel met jongeren) maar kan me voorstellen dat jij dit niet wil.
Heel veel plezier daar in ieder geval, Engeland heeft veel mooie fiets plekjes, vooral het zuid westen zo richting Lands end is aan te raden.
groetjes
Koen
Hallo Rinske,
Ik was ook van plan om in de vakantie te fietsen maar dat ging helaas niet door. Dus ik heb wel zin om mee te gaan! Ik ben 22 jaar en informatica student in Eindhoven. Bovendien ben ik een fanatiek fietser! Stuur maar een [EMAIL=“paulwagener@hotmail.com”]mailtje als je interesse hebt.
Groeten,
Paul