Fietsen in Thailand december 2011

>>>Wie fietst er mee, met leuke vrouw (63) van BKK naar Phuket. Dit is een afwisselende tocht voornamelijk langs de kust. Je kunt het fietsen afwisselen met eilandhoppen om er te snorkelen.
Onderweg zijn goeie guesthouses. Ik heb deze tocht al vaker gefietst. S,ochtends vroeg vertrekken is een pre om de warmte voor te blijven.
Het is een prachtige tocht dus ga gezellig mee. >>>

Hey Masanoo, deze gezellige sportieve man (64) zoekt nog een bestemming voor deze winter. Heb je al en datum gepland? en voor hoeveel weken? Ben in een Azië-fan en heb in Indonesië en Vietnam gefietst. Ik heb plannen om op Cuba te gaan fietsen in maart, maar ben nog nooit in Thailand geweest.
Groet, Bauke.:dag:

Dat lijkt me hartstikke leuk, zou wel meer informatie hier over willen weten als dat kan.
Mijn leeftijd is 61 jaar.

Groet
Marian

Hoi Marian,

Dit is heel leuk dat er meerdere personen reageren op de advertentie van masanoo. Heb je al eens eerder in Azië gefietst? Het is een heerlijke belevenis vind ik. Hoe lang wil je gaan? en in welke periode?
Groet, Bauke.

Welke informatie wil je graag weten?
Ik wil zelf al in november vertrekken omdat het dan nog niet zo warm is. Ik ben een Thailand kenner. Mijn fiets staat al in Pattaya en van daaruit vertrek ik naar Cha-am. Daar kunnen we afspreken, of ik pik je op het vliegveld. Kennis maken in Nederland lijkt me zinvol.
Ik reis low-budget tot medium budget. De route gaat van 4 weken uit. Per dag 50 tot 60 km. fietsen.
Als mensen niet snurken kunnen we de kamer delen.