Fietsen in Rome: een snelle en sportieve manier bijna alle bezienswaardigheden zien!

Ben je van plan om binnenkort naar Rome te komen dan vind je het misschien een leuk idee om Rome te ontdekken met de fiets. We raden je aan om dit meteen de eerste dag te doen zodat je meteen een duidelijk beeld krijgt van wat Rome jou te bieden heeft. Onder begeleiding van een Nederlandse gids ga je kris kras het historisch centrum door.
De fietsen zijn van super kwaliteit. Mocht je interesse hebben kijk dan op www.activiteiteninrome.nl

Daar vind je niet alleen fietstours maar ook stadswandelingen, rondleidingen in het Vaticaansmuseum, St.Pieterbasilieke en het Colosseum. Daarnaast kun je bij ons ook de volgende activiteiten vinden: pizza bakken, marktbezoek met lunch, samen koken etc. (Wij zijn trouwens een geregistreerd bedrijf en werken met officiele gidsen)

Maak meer van je vakantie!!!

Tot in Rome :dag:

1 like

Tot Dinsdagmorgen, hopen dat het niet erg regend!!!

Lidy en Anke

Hallo Lidy en Anke,
Het ziet er naar uit dat het morgen droog is dus dat is goed nieuws!
Veel plezier met de fietstour morgen!
Groetjes, Debby & Pauline

Fietsen in Rome zou ik echt niet aanbevelen… Ik heb het nooit gedaan maar ik weet dat het onpraktisch/gevaarlijk is…
Je kan makkelijk met het openbaar vervoer, in de bus kun je in principe gratis…
Maargoed, wie toch gaat fietsen… succes!

Inderdaad is het af te raden om op eigen houtje door Rome te gaan fietsen. Waar wij het over hebben zijn fietstours die plaatsvinden onder begeleiding van een Nederlandse gids. De gids neemt je mee door het historisch gedeelte van Rome. De route zijn speciaal uitgestippeld en veiligheid is 100% het belangrijkste!! Het is echt de moeite waard!! De gids stopt bij vele bezienswaardigheden en vertelt dan ook nog een aantal anekedotes of een beetje geschiedenis over het monument. Als je dit allemaal te voet zo moeten doen…

Hallo,

Waarom is fietsen daar onveilig…?

Via Wereldwijzer app