Ff voorstellen..

Hallo allemaal,

Ik woon in belgië, en wil graag naar Amerika verhuizen, nu heb ik hier enkel nog wat dingen te betalen en die zullen ook moeten betaald worden ook al ben ik in het buitenland. Is er iemand die me hier raad in kan geven?

En hoe ik best een goedbetaalde job vind In Georgia? Ik ben Kok dus denk dat ik daar overal wel mee aan de slag kan, ik leer vlug dus kan eigenlijk wel vanalles doen. Ik ken iemand in Georgia daarom zou ik daar heen gaan. Ik heb al een visum, de green card zou je daar via een bedrijf krijgen versta ik. Grote vraag lijkt me hoe vind ik daar werk van hier uit, plus ik wil niet zoals de laatste jaren hier werken tot ik erbij val. Gewoon even werken, even reizen…

Dank voor jullie antwoord,

Mvg, Cedric

Hallo Cedric, welkom op Wereldwijzer!

Wat fijn om al iemand te kennen die in Georgia woont. Heb je al het Wonen en Werken in het Buitenland Forum ontdekt? Daar kun je je vraag stellen en ervaringen van anderen lezen. Verder kun je ook een kijkje nemen op het Amerika Forum. Wellicht dat je daar ook antwoorden vind voor je vragen. Veel plezier met de voorbereidingen en met je grote stap.

Groetjes, Leontien

1 like

Hey! Dank je voor je reactie Leontien. Ja alles is beetje vaag maar denk dat zomaar uit het niets vertrekken niet echt het beste plan is. dank je!! :kus: