fahari foundation

Hallo allemaal.

Vanaf dinsdag is onze website actief. Het adres is www.faharifoundation.com .
Alle vergunningen zijn binnen, zowel op koninginnedag als op de pinkstermarkt mogen we een loterij houden. De hoofdprijs op de pinkstermarkt is zelfs een ballonvaart voor 2 personen. Niet gek he?

We zijn ingeschreven bij kvk, notaris e.d. zijn geregeld en nu zijn alle dingen naar de belasting.Bank werkt ook mee en sponsort een aantal kosten. Papierwerk en officiële zaken zijn nu dus achter de rug en we kunnen eindelijk beginnen met inzamelen. We hebben er zin in!!

Als jullie op de site gekeken hebben (indien geïnterresseerd) en jullie hebben tips: Laat het ons weten aub. Dit is de eerste keer dat we een website maken en goede tips zijn altijd welkom.
Het uiteindelijke doel is dat er op zoveel mogelijk manieren zoveel mogelijk geld voor ontwikkelingslanden binnenkomt om hen te helpen zelfstandig te worden.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!
Groetjes Lae-titia

:dag:

De site is net online gegaan!!

Ben benieuwd naar jullie reakties!!!

:dag:

Hoihoi,

net de site bezocht en een bericht achtergelaten in het gastenboek…
Ziet er goed uit !!! :thumbsup:
Duidelijk en overzichtelijk en veel informatie !!!
Veel succes met alles.

Groetjes Inez

Hey wat leuk dat je onze vorderingen mee leest. Super.
Dank je wel voor je compliment en je berichtje.

We hopen dat het een groot succes wordt!!
Duim maar met me mee aub.

Groetjes

:zon02:

Woon je in de buurt van Grave?

Zou echt onwijs leuk zijn als je langskomt.

Groetjes

Ik woon in Rotterdam…
Maar tegenwoordig kun je toch makkelijk overal komen…
Weet niet of 't met koninginnedag lukt ivm werk, maar dan wellicht met pinksteren…

Ik weet eigenlijk geen op of aanmerkingen te geven, het is een hele mooie site met een heel duidelijk verhaal.
Ik hoop van harte dat jullie ontzettend veel succes gaan boeken, vooral ook voor de Kenianen.

In de toekomst is het wellicht een idee om bij gerealiseerde doelen de werkgelegenheid erbij te vermelden als bijeffect.

De slogan is heel sterk.
Vaak worden derdewereldlanden verkocht door hulporganisaties als de zielige slachtoffertjes van Afrika die alleen maar hulp nodig hebben, maar daar kan jullie slogan goed tegenop, met de oplossing voor het probleem op lange termijn.

Dank je wel Kenya, goede tip.

We moeten alleen goed uitzoeken wat de beste manier is om tegelijkertijd voor de basisbehoeften geld in te zamelen en de werkgelegenheid te stimuleren.
Dat kunnen we door ervaren mensen zoals jij tips te vragen.

Hoe gaat het met jullie project?

Ons projectje zit door omstandigheden even in de ijkast, jammer, maar alles moet wel werken voordat het van start gaat. Haastige spoed is zelden goed.

Werkgelegenheid bevorderen is eigenlijk heel simpel de diensten en producten uit Kenia zelf gebruiken.
Stel jullie zorgen voor een mooie opknapbeurt voor Diani Childrens Village.
Julllie laten het schilderen en de schilders zijn Kenianen, waarschijnlijk komen de materialen ook uit Kenia of omliggende landen, uit een fabriek waar Kenianen werken.
Dan hoef je natuurlijk geen geld over de balk te smijten door de schilders, volgens lokale normen te veel te gaan betalen, maar ze hebben toch maar weer een mooie opdracht binnen.

Werkgelegenheid is mischien niet het hoofddoel, maar is wel een mooi meegenomen voor de lokale middenstand.

Op jullie site staat een stukje over Diani Childrens village:

" De kinderen blijven normaal gesproken in het huis tot ze het in hun latere tienerjaren kunnen verlaten, of tot ze volwassen genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen."

Mischien wel als schilders, en kunnen deze kinderen later WEL zelf voor hun kinderen zorgen omdat er mooie opdrachten binnenkomen…