Muslim converts living in Turkey
internationale groep voor bekeerde moslims van allerlei nationaliteiten die nu in Turkije wonen.
elke moslim die bekeerd is en nu in Turkije woont…of degene die er zich in de İslam verdiepen zijn welkom!
Muslim converts living in Turkey
internationale groep voor bekeerde moslims van allerlei nationaliteiten die nu in Turkije wonen.
elke moslim die bekeerd is en nu in Turkije woont…of degene die er zich in de İslam verdiepen zijn welkom!
Goed topic,Gulay;
Sta hier helemaal achter en hoop veel reacties,
Groetjes en succes,
Hans.
Dankjewel Hans! InsaAllah ik hoop het ook.
we hebben nu al een leuk groepje van een stuk of 14.
InsAllah,ve belki buyuk mail,
Kendine bak ve Iyi Aksamlar,
Gurusurus,
Hans.
snap niet wat je wilde zeggen met büyük mail?
![]()
Hoop dat je veel mail zult krijgen…
InsaAllah çok mail alirsın bedoel je dan denk ik ![]()
UP UP
we hebben al een leuke groep met allemaal bekeerde vrouwen…maar de meeste zijn engels/amerikaans…
Gülay, hoe kan ik lid worden ? Ben normaal niet zo van facebook dus weet niet waar ik mezelf kan toevoegen…
je bent al lid volgens mij meis ![]()
Oops ja ik zie het…ooit lid geworden en nooit niks meer mee gedaan :frown:
Aan de forum verantwoordelijke,
Geachte,
Met alle respect, maar ik vind dat een onderwerp als deze NIET past op dit forum. Daarom de vraag om deze topic te verwijderen van het forum. Ik dacht dat het forum niet is opgericht om politieke en of godsdienstige zaken aan te bevelen of te bediscuteren op het forum. Er zijn andere forums die beter geschikt zijn voor deze onderwerpen.
Als het je niet interesseert of zelfs irriteert dan open je een topic als deze toch gewoon niet. Begrijp niet waar jij je druk om maakt :dag:
Er wordt hier toch niets verkeerds gedaan! Er wordt hier niemand opgeroepen om zich te bekeren tot moslim, dus begrijp ook niet waar je je druk om maakt.
gut islam hater in de groep…
wat een onzin zeg…dit is toch een forum voor mensen die in het buitenland (in dit geval turkije) wonen…
als ik een topic open met wie woont er in alanya dan is er geen probleem.
Er zijn heel veel bekeerde meiden (en jongens) die in turkije wonen met hun partner en die behoefte hebben aan medegenootjes. En deze facebook groep is daar een handig middel voor…dus waarom zou het fout zijn hier mede te delen dat er zo’n groep is…
UP UP
groep is nog steeds actief we hebben inmiddels 40 leden. Meeste wel woonachtig in istanbul maar zijn ook leden uit andere steden.