Hoi!
Ik ben van plan een auto te huren in Toronto(Canada) van 6-20 augustus. Ik ben 22 en ben bang dat er veel extra kosten boven opkomen. Mijn broer had daar namelijk veel problemen mee met zijn vakantietrip. Kunt u mij daar iets over uitleggen? Alvast bedankt!! Mvg jan
Beste Jan,
Wat gaaf dat je gaat rondtoeren in Canada! Het klopt dat jonge bestuurders een toeslag betalen om de leeftijd te verlagen onder de 25 jaar. Je kunt dit op 2 manieren regelen: door het ter plaatse te betalen of door vooraf een zogenaamd Under Age pakket te boeken. Bij dit pakket wordt de verlaging van de leeftijd vooraf al geregeld en betaald. Daarbij is het ook nog eens voordeliger. Kies je voor lokaal regelen en betalen dan ben je al $25,- CAD (+tax!) per dag kwijt voor de verlaging terwijl het vooraf regelen op ongeveer 90 Euro per week komt.
Je kunt online filteren op het Under Age pakket om de auto´s te zien die we daarmee aanbieden. Voor meer informatie kun je uiteraard ook contact opnemen met onze reserveringsafdeling op 023-5699696.
Zonnige groet,
Kim