Wel geen Thailand maar wel de buren
Quote: " Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis ".
Simpel: Je hebt toch niks in te brengen in een godsdienstige dictatuur zoals het boeddisme.
Go with the flow en protesteer niet te veel.
Alleen als je berooft wordt kan je een Thai in de houdgreep nemen en overdragen aan de toeristen politie. Applaus komt vanzelf.
De 1ste die mij wilde beroven heb ik 3 minuten onder water gehouden en toen aan de toeristen politie gegeven.
Alle anderen werden door mijn thaise vrienden in BKK grondig aangepakt.
Ik vind wel dat er onbehoorlijk veel zakkenrollend tuig rondloopt.
Gelieve bij het onderwerp te houden aub!!Gelieve ook u teksten na te kijken,want ik heb zo de indruk dat je aan het fantaseren bent.
[quote=“Joost_van_den_V, post:2, topic:91346”]
Quote: " Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis ".
Simpel: Je hebt toch niks in te brengen in een godsdienstige dictatuur zoals het boeddisme.
Go with the flow en protesteer niet te veel.
Alleen als je berooft wordt kan je een Thai in de houdgreep nemen en overdragen aan de toeristen politie. Applaus komt vanzelf.
De 1ste die mij wilde beroven heb ik 3 minuten onder water gehouden en toen aan de toeristen politie gegeven.
Alle anderen werden door mijn thaise vrienden in BKK grondig aangepakt.
Ik vind wel dat er onbehoorlijk veel zakkenrollend tuig rondloopt.
[QUOTE:hilfinad]
Beste Joost,
Bij een ander onderwerp spui je alleen maar vuil over Thailand in het algemeen en over Bangkok en het Thaise volk in het bijzonder. Hier heb je opeens Thaise vrienden?! Gezien de inhoud van je reacties kan ik mij nauwelijks voorstellen dat je Nederlandse vrienden hebt, laat staan Thaise.
Ik heb nog nooit van een godsdienstige dictatuur gehoord, maar dat zal wel een spinweefsel in je brein zijn. Myanmar, daar gaat dit stuk namelijk over, was tot voor kort een militaire dictatuur, maar ik neem aan dat je geen kranten kunt lezen, dus dit kon je niet weten. Boeddhistische monnikken protesteerden juist regelmatig tegen de militaire junta, vaak met gevaar voor eigen leven.
Ik neem aan dat die vermeende rover, die je krachtig 3 minuten onderwater wist te houden, een meisje was van een jaar of 7. Verwiijzend naar het al oude gezegde “blaffende honden bijten niet” zie ik je dit bij een volwassen kerel niet doen, hooguit als die blind is en in een rolstoel zit.
In al je reacties spui je alleen maar kritiek over anderen. Als ik jou was, zou ik mijzelf eens een spiegel voorhouden.
Ik zou je willen adviseren om je vakanties in het vervolg in je omheinde achtertuin of op je balkonnetje te vieren, dan heeft (helaas voor haar) alleen je vrouw last van je, maar die heeft er voor gekozen.Heb ff de bezem in sommige van je passages gezet,gelieve op je taalgebruik te letten!