Eventjes voorstellen

Hoi allemaal!

Mijn naam is Nadine Kummeling, 23 jaar oud en master student Bedrijfseconomie in Nijmegen.

Sinds vorige week ben ik werkzaam voor Stichting Wereldwijzer, waarvoor ik de organisatie van de Regionale Voorlichtingsdagen Studie, Stage, Werk en Reizen in het Buitenland en de de Landelijke Vrijwilligersdagen op mij ga nemen. Ik heb er echt super veel zin in!
De aankomende editie is al op 26 september in Amsterdam, dus mocht je meer informatie willen over studie, stage, werk en reizen in het buitenland, meld je dan snel aan voor deze dag!!

Verder reis ik heel graag en vind ik het leuk om nieuwe landen en culturen te ontdekken.
Voor mijn studie heb ik een halfjaartje in Barcelona gewoond en verder maak ik graag stedentripjes in Europa. Daarnaast vind ik het ook erg leuk verdere reizen te maken. Ik ben al in Canada, de Verenigde Staten en op de Nederlandse Antillen geweest, maar mijn droom is altijd nog om te gaan backpacken in Australië en Zuidoost-Azië.

Eind van dit jaar of begin 2016 ga ik met mijn ouders een rondreis maken door Zuid-Afrika, dus tips hiervoor zijn natuurlijk van harte welkom!

Hoi Nadine, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste even een kijkje nemen in ons Zuid Afrika forum.