Even voorstellen!

Hallo!

Ik ben Evelien Vink 22 jaar uit Deventer.
Ik heb onlangs mijn 3e jaar geneeskunde in Nijmegen afgerond, dit betekend dat ik mijn Bachelor diploma gehaald heb, dit houdt tevens in dat ik binnenkort mag beginnen aan mijn co-assistentschappen. Helaas kunnen er in Nijmegen maar 30 studenten per maand starten en is er dus een relatief lange wachttijd.
Deze wachttijd wil ik graag benutten met een stage of vrijwilligerswerk in het buitenland. Ik heb de afgelopen zomer wat geld kunnen sparen en hoop dat ik een mooie en leerzame periode tegemoed ga! Het feit wil ook dat ik niet op vakantie geweest ben, omdat mijn relatie na 4 jaar onlangs is stukgelopen en ik niet alleen op vakantie wilde… Maar daarentegen werken in het buitenland, is een mooie manier om er even helemaal tussenuit te zijn, nieuwe mensen te leren kennen, ervaring op te doen en ook nog anderen te kunnen helpen, dus wat wil ik nog meer? Het lijkt me geweldig!

Groetjes,

Evelien

Hallo Evelien
Welkom bij een fantastische forum…en fij voor ons dat we een nieuwe collega bij krijgen !
Je kunt info vinden over je plannen in de forum “Vrijwilligerswerk” en als je nog vragen hebt, ik ben zeker dat iemand van ons allemaal zal je kunnen helpen.
Succes !
Groetjes
Sopirla>>>