Mijn naam is Pim, ik kom uit Bladel en ben 21 jaar.
Ik woon en werk sinds begin 2011 in Frankrijk,
Ik en mijn moeder runnen daar een Grand-Gîte en dat is erg leuk.
Helaas zijn er niet veel jongeren in de buurt, en ik hoop onder andere op deze manier in contact te komen met jongeren die in de buurt van Brassy(La monté)
wonen, of regelmatig in de buurt zijn.
Mijn interesses zijn o.a: reizen, verbouwen, websites bouwen, hard & software, muziek & festivals, (winter)sport en geschiedenis.
Laat iets weten als je interesse hebt, Groetjes,
Pim
Zelf kom ik ook uit Bladel en daar woon ik nog steeds.
Hoe bevalt het leven je in Frankrijk? blijf je daar wonen of kom je nog deze kant in?
Wellicht dat deze fora gedeeltes interessant zijn om in contact met mensen te komen die ook in Frankrijk wonen:
het plan was om tot Augustus 2011 hier te blijven, maar inmiddels heb ik nog maar weinig redenen om terug te gaan naar Nederland, dus groot kans dat ik hier blijf wonen.
ik ben 1 van de 6 kinderen, een deel van ons gezin woont nog in Bladel op de Marktstraat, waar ik nog regelmatig naartoe ga om vrienden en familie te zien.
ik zal eens een kijkje nemen op de pagina’s die je voorgesteld hebt.
Hey iedereen,
ik ben hendik en ik ben hier om te kijken of ik leuke nieuwtjes kan vinden over Oostenrijk en die te delen op mijn site www.gerlos-chalet.com
als iemand wat wilt melden op mijn site zou ik leuk vinden :cheer:
ik vind het geen probleem hoor, maar als je wilt opvallen kun je beter zelf een topic aanmaken (topic = mogelijkheid om zelf een artikel te plaatsen…) groetjes