Even voorstellen!

Mijn naam is Peter, 24 jaar en ben afkomstig uit Boechout, bij Antwerpen. Sinds ik vorig jaar drie weken naar Peru ben geweest, wil ik meer proeven van het reizen (wat ik altijd al graag gedaan heb). Dit jaar wil ik eens een individuele reis door Iran maken, al zien mijn ouders dit helemaal niet goed zitten. Aangezien ik dit jaar afstudeer, zal dit een soort van ‘coming of age’-avontuur zijn.

Deze site had ik al een tijdlang op het oog.

Ik ben een trotse bezitter van een masterdiploma in de geschiedenis en studeer momenteel nog een jaartje journalistiek. Dus dit jaar ga ik ook werk beginnen zoeken.

Zelf ben ik van plan om in mijn jonge jaren (tussen nu en wanneer ik kinderen krijg, een huis koop enzovoorts) een lange reis van meerdere maanden te maken. Maar ik ben nog niet helemaal uit waar. Himalaya, VS of Zuid-Amerika. Of dan toch het Midden-Oosten?

Ik ben geïnteresseerd in héél wat zaken en ben altijd wel bezig in een of ander boek (Dostojevski is een van mijn favorieten).

Hoi Peter,

Ik wil je welkom heten op het forum!

Veel surfplezier hier!

Groetjes Ralf

Hallo Peter, welkom op Wereldwijzer!

Heerlijk om voordat je je gaat settelen de wereld te ontdekken. Ben je daarvoor al op het Iran Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier op de site om uit te vogelen waar je lange reis naar toe gaat.

Groetjes, Leontien