heb net dit forum ontdekt en vind het nu al leuk! Mijn naam is Talitha, ben 20 jaar oud. Vorig jaar ben ik door europa gegaan met interrail, van Berlijn naar Istanbul en via griekenland, Italie weer terug en van alles daartussen.
Dat is mijn enige back pack ervaring tot nu toe, en ik heb er erg van genoten. Volgende zomervakantie wil ik naar Azie! Wat en hoe weet ik nog niet, ik hoop op leuk vrijwilligerswerk.
Ik ben ook erg benieuwd naar alle leuke reisverhalen hier. Kan vast nog veel leren!
Hoi Talitha,
Welkom hier op wereldwijzer.nl.
Nu als je enige tips nodig hebt in verband met vrijwilligerswerk,dan kan je altijd even een kijkje nemen op het vrijwilligersforum hier op wwz.
Ik zag ook dat je misschien op reis gaat naar Azie(Ikzelf ben een Thailandfan in hart en nieren)
De meeste mensen die voor de eerste keer naar Azie gaan,nemen Thailand als uitval basis om het continent Azie te verkennen.
Je moet maar eens een bezoekje brengen op het Thailandforum bij gelegenheid,misschien komen we daar elkaar nog tegen??
Moest je eventueel van plan zijn om met iemand samen op reis tegaan naar Azie,dan kan je ook een berichtje posten in het reisgenotenforum.
Nog veel suc6 met voorbereidingen van je trip naar Azie!!
Groetjes:georges.