Even Voorstellen....

Hallo Mensen,

Mijn naam is Victor en ik heb me hier aangemeld op dit forum omdat mijn vrouw en ik binnenkort een reis gaan maken door Thailand…
Hopelijk kan ik door middel van mijn aanmelding meer informatie krijgen over het land Thailand van mensen die er eventueel al geweest zijn…

hela Victor!

het is geleden van 2003 dat k samen met mijn vriend een klein wereldreisje gemaakt heb van een half jaar door Thailand, Nepal, India, Vietnam & Sumatra.
in Thailand hebben we dan Bangkok (Wat Pho …)verkent, met de nachtbus naar Chang Mai gereist (Maesa Elephant Camp) en verder naar Pai (toen nog een zalig rustig stadje, met backpackers maar heel rustig toen nog …), en doorgereist naar Tham Lod (waar we door de jungle, alleen een heuveltje opgewandeld zijn …).
Thailand s een zalig land om door te trekken, vriendelijke mensen, lekker eten …
nu 7 jaar later hebben we 2 bengels van 3 & 5, en eind januari vertrekken voor 6 weken richting Thailand, met de kids doen we Bangkok nog een keertje over, Kanchanaburi, dan richting zuiden Kao Sok Nat. Park & Ko Lanta, en daarna gaan we een kijkje nemen in Bali & Lombok!

alvast veel reisplezier!

Hoi Victor,
Welkom op wereldwijzer.nl Op het Thailandforum vind je allerlei tips om je reis naar het land van de glimlach nog aangenamer te maken.
Moest je eventueel nog vragen hebben,dan kan je die altijd kwijt in het reiscafe.
Met vriendelijk groeten: Georgessiam/Thailandmoderator.:chin: