Even Voorstellen

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Fleur, ik ben 22 jaar oud en ben woonachtig in de omgeving van Rotterdam. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik echt helemaal weg ben van Turkije (heerlijk klimaat, prachtige cultuur, prachtig land uiteraard en de mannen zijn ook niet verkeerd (ik heb gwn n Nederlandse vriend hoor, dus bedoel er verder niets mee):zon02: :vak02: :wub: Nu is er bij mij ook n hele speciale reden dat ik er zo weg van ben: mijn moeder is in dec, 2 jaar geleden, daar naartoe vertrokken en ik mis haar heel erg! Het liefst zou ik nu mijn spullen pakken en er naartoe gaan, maar ik zit met werk (want hoe ga je in zo’n land in hemelsnaam werk vinden om jezelf te onderhouden :S?) en nog een heel belangrijk ding: wonen? waar hoe en wat? Dan zou je zeggen: dan ga je toch bij je moeder wonen? maar dat is geen optie! Het is echt een schat van n mens en wil haar ook echt voor geen goud hoeven missen, maar langer als anderhalve week bij elkaar in n huis zitten, gaat fout! :stuck_out_tongue:

Weet er of heeft er miss iemand (wie dan ook) tips voor mij… hoe ik misschien toch mijn droom werkelijkheid zou kunnen maken? ALvast hartelijk bedankt en ik kijk uit naar de reacties!

Groetjes Fleur:dag:

Hallo Fleur, welkom op wereldwijzer!

Heb je Turkije Forum al gevonden? Daar kun je je vraag stellen en weet vast iemand je antwoord te geven. Succe met je droom.

Groetjes, Leontien