Even voorstellen

hallo allemaal,
ik zal mij even voorstellen. Ik ben Anja en 47 jaar. Woon vlakbij Schiphol. Vorig jaar zijn wij (man en 2 kinderen) naar Antalya geweest. Hier hebben wij het ontzettend naar onze zin gehad. We e-mailen nog met iemand die in het hotel werkt. Ook met de rest van de familie. Die kunnen alleen geen engels dus wordt dat turks. Dit geeft echter wel een probleem omdat ik deze taal niet ken. Maar met de vertaalsite van Tapu komen we een heel eind. In november was ik alleen geweest uitgenodigd waren voor de bruiloft. De kinderen konden niet mee ze moesten naar school.Helemaal te gek.In augustus gaan we weer naar Antalya. Ik heb met veel belangstelling een heleboel berichten van jullie gelezen en von dit geweldig.
groetjes Anja
:dag:

Welkom Anja bij onze community,je vind hier van alles wat van je gading is.

Hoop dat je vertrouwd raakt met de vele subforums.

Indien je vragen hebt op persoonlijk vlak kun je me altijd mailen.

Je forumbeheerder,

Hans.

Anja, van harte welkom op ons forum. Kom gezellig meekletsen. Westaan overal open voor.
Vooral veel plezier gewenst.

Van harte welkom anja

Ook namens mijn welkom bij de club. Wens je heel veel plezier hier op het forum.

Welkom op dit forum. Hopelijk gaan we veel van je horen, want wij zijn nog kletsers…vandaar ook mijn nick: Beppie!

beankt aleemaal. ik zal zeker meekletsen. nu zit ik ziek thuis. ik heb een pees van mijn duim doorgesneden. had een vaasje in mijn hand die knapte. dus ik verveel mij stierlijk.

Jeetje zeg, dat is heftig! Beterschap, en vervelen is niet nodig. Er is hier altijd wel iemand om mee te kletsen :biggrin:

Hoi Edanbok, welkom op ww…zoals je ziet ben ik ook nog niet zo heel lang van de partij, maar heb al wel de nodige posts geplaatst, hartstikke gezellig hier…
jeetje wat erg van je duim, pijnlijk lijkt me zo… enne we zijn naamgenoten hoor.

groet Viva

Ja dat bedacht ik me ook al, dat jullie naamgenoten zijn, lekker verwarrend voor ons :not:

Anja, welkom!!! Sterkte met je duim!!!

En van die dubbele namen… Mar, Mar en Mar lukt ook nog steeds! En we noemen elkaar toch bij de nicknames :wink:

:wereld:

wat een geluk dat we nicknames hebben nietwaar anders is het Anja, en Anja

Anja, Welkom!!! En beterschap met je duim

welkom op dit forum, ik hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben hier!!:slight_smile:

Welkom op het forum en dat je er maar veel plezier gaat hebben.
Maar dat moet zeker gaan lukken!!

Edanbok,welkom op dit gezellige forum en hopelijk geneest je duim snel!!!