Hallo allemaal, mijn naam is Johan en ik ben net nieuw hier. Op het moment zit ik in Istanbul en ben hier druk bezig om het kantoor voor toeristenslachtofferhulp in Istanbul, en later ook kantoren in andere plaatsen in Turkije, in te richten.
Iedereen maakt wel eens iets vervelends mee tijdens het verblijf in het buitenland. In de meeste gevallen is dat gelukkig zelf wel op te lossen, maar soms kan wat u overkomen is zo aangrijpend zijn dat u behoefte heeft aan een gesprek of assistentie om alles te regelen.
[FONT=Times New Roman]Istanbul Foreigners & Tourist Assistance Service (IFTAS) is een Nederlands/Turkse organisatie met als doelstelling het ondersteunen van buitenlanders en toeristen op zowel het emotionele als praktische vlak na een dergelijk gebeurtenis. Samen met u gaan wij aan de slag met het afhandelen van de zaken die op dat moment de aandacht nodig hebben.
Stel u moet naar de politie voor aangifte of vermissing, een arts of ziekhuis voor een controle of behandeling. Bij ons krijgt u informatie over adressen en wij kunnen zelfs meegaan om het woord namens u te voeren. Je kan meer informatie, zoals telefoon nummer en E-mail adres, vinden op onze webpagina. www.iftas.com
[FONT=Times New Roman]**Natuurlijk hopen wij, net als u, op een onbezorgd verblijf zodat u geen gebruik hoeft te maken van onze diensten. **[/FONT]
[/FONT]