Even voorstellen

Hoi allemaal!

Ik ben Sanne, en ik ben al sinds ik klein ben helemaal gek op reizen. Ik zou wel kunnen opschrijven waar ik allemaal al ben geweest, maar eigenlijk kan ik beter zeggen wat er op dit moment bovenaan m’n lijstje staat:

• Ijsland
  • Groenland
  • Canada
  • Meer landen in Zuid Amerika (ben al in Chili, Mexico en Cuba geweest)
  • Indonesië

Verder ben ik al op ontzettend veel plekken geweest, maar mijn favoriet blijft toch wel Australië.

Hallo Sanne, even voordat Zaan zich over je ontfermt. Je favoriet is met stip ook onze en ik zou zeggen dat Costa Rica een aanrader is.

Hoi Willem!

Wat leuk om te lezen! Hoe vaak zijn jullie al in Australië geweest en wat is je favoriete plaats?

Ik ben nog niet in Costa Rica geweest, maar dat is zeker ook wel eentje om toe te voegen aan het lijstje! :slight_smile:

Hoi Sanne, welkom op Wereldwijzer! Ik zie dat je al aardig meepost in de diverse topics, ik hoef dus je niets meer uit te leggen.

Hey Zaan!

Dankjewel! Dat komt inderdaad zeker wel goed :smiley:

Graag gedaan! :biggrin:

Hoi Sanne,
Nooit op reis geweest naar Thailand? moet je beslist eens doen !
Thailand is een absolute droombestemming voor vele vakantiegangers en avonturiers,heb ik me laten vertellen !(*grapje)
Zo is Bangkok een stad van uitersten en is een mix van modern en cultuur. Er is zo ontzettend veel te doen en zien dat vervelen er echt niet bij is: tempels, Chinatown, markten, rooftop bars…

Bedankt voor de toevoegong Georges. Graag verder in de landenfora.