Even voorstellen....

Wat heerlijk een forum over reizen!

Ik ben Aafje, blogger en eigenaresse van kids reisplatform Kids Love Travel (http://kidslovetravel.net/)

Zonder kids hebben mijn vriend en ik , met de rugzak, de wereld verkent. Van Amerika, tot Afrika, Azië, Zuid-Amerika en als hoogtepunt een jaar wonen en werken in Australië.

Ook met de kids (2 en 3 jaar) blijven wij reizen. We hebben nu 2 camper roadtrips gemaakt door de States, zijn op vakantie geweest in Thailand, gaan in februari naar Kaapverdië en willen in juni naar Bali, living the good life :zon02:.

Op Kids Love Travel bloggen en vloggen wij over onze reizen, delen we fotos en geven we tips en tricks over reizen met kids voor iedere reislustige ouder.

Ik wil Kids Love Travel dan ook heel graag aanmelden voor “Reisblog van het jaar”, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat moet. Wie kan mij helpen? :chin:

Hoi Aafje, welkom op Wereldwijzer!

Jullie kunnen mee doen met de Reisblog Verkiezing, de 2016 editie op; www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=204195

Super, dank je wel! Mag ik ook voor 2 categorieën (insta en weblog) inschrijven?

Graag gedaan. Geen idee of je je voor beide kan inschrijven, daarvan ben ik niet op de hoogte. Vraag het anders even in de topics zelf.