Hoi,
Ik ben Ferry 34 jaartjes en ga over 3 weken beginnen aan een reis rond de wereld met mij vriendin. Wij hebben beide een motor gekocht (Honda CRF 250 L) en gaan hierop eerst naar de Noordkaap, vervolgens naar Turkije (hier woont mijn vriendin). Na daar afscheid te hebben genomen gaan we naar de Balkan, om vervolgens via Spanje naar Afrika te gaan. Wij willen de hele kustlijn in het westen naar beneden volgen, vervolgens in het zuiden van Afrika alle landen bezoeken, naar Madagaskar en daarna via de oostkust weer omhoog… Een aardige trip in het vooruitzicht dus.
Wij zijn uiteraard ook te volgen via Facebook www.facebook.com/oneroadoneworld/
En wij gaan een blog bijhouden via onze website voor degene die dit leuk vinden www.oneroadoneworld.com
Ik ben al in veel landen geweest, maar het lijstje is en blijft ontzettend groot waar ik nog naartoe wil. Ik ben nu alles aan het wegdoen wat ik in NL heb, huis, auto etc. met het uiteindelijke doel te blijven reizen. Een goed vooruitzicht dus…
Ik ben mijn vriendin ook tijdens het reizen tegen gekomen, dit was tijdens onze reis in Indonesië. Ik ben haar op het eiland Sulawesi tegengekomen en sindsdien zijn we samen, wij hebben ervoor gekozen haar huis te verhuren in (Istanboel) en mijn huis te verkopen.
Uiteraard zijn wij altijd bereidwillig mensen te helpen met hun vragen, het beste kan je dan via FB even contact opnemen.
Gr. Ferry