Hi, ik ben Sandra en al 20 jaar besteden ik en mijn partner ons spaargeld aan reizen over de wereld.
De laatste jaren reizen mijn kinderen ook mee (nu 8 en 5). Het reizen met kinderen is heel anders maar ook erg leuk. Je hebt een ander tempo, we huren meestal een auto om zelf te rijden en moeten uiteraard zorgen dat er regelmatig gezwommen en gespeeld kan worden. Maar het contact met de lokale bevolking is ook anders en dat maakt het reizen nog leuker. Mensen vergeten soms dat ze geld aan ons willen verdienen als ze afgeleid worden door kleine blonde kinderen :).
Met de kinderen gingen we naar bijvoorbeeld Tunesië, Oezbekistan, Egypte, Amerika, Kroatië, Macedonië, Servië, Griekenland, Costa Rica, Georgië & Armenië, Sri Lanka, Gambia, Israël.
Voordat de kinderen er waren reisden we met onze backpack door landen met het openbaar vervoer zoals bijvoorbeeld: India, Japan, Thailand, Cambodja, Laos, Filipijnen, Peru, Bolivia, Mexico, Oman, VAE, Jordanië, Ethiopië, Kenia, Papua Nieuw Guinea en de Solomons Eilanden.
Als de mogelijkheid er is maken we ook graag een duik onder water.
We zijn ons nu aan het voorbereiden op Senegal dus tijd om eens op deze website te gaan rondneuzen.