hallo iedereen.
ik ben sharon bos.
ik ben een moeder van 3 kinderen, 2 dochters van 8 en 5 jaar, en een zoontje van over een paar dagen 2
en ben getrouwd met een lieve man.
mijn man en ik hebben al heel erg lang de droom het land uit te gaan, dus we zijn ons nu goed aan het orrienteren op italie.
het is een gigantisch mooi land, en we zijn er beide eens geweest op vakantie en nu willen we er wonen.
daarom heb ik me hier ook ingeschreven om met lot genoten te praten die de zelfde droom hebben.
verder hier in nederland, mijn man werkt als ICTer in de buitendienst, ik ben thuis moeder/zelfstandig ondernemer.
ik wil in italie ook weer verder gaan als zzper, maar dan met olijven en fruit.
mijn hobby,s zijn mijn kinderen, en meubels opknappen en ben van alles aan het leren, ik ben behoorlijk leergierig, en ben daarom dus ook met verschillende cursussen aan de gang, waaronder de BOA (buitengewoon opsporingsambtenaar) juridisch medewerker, en tattoeren. ja je leest het goed :biggrin: tattoeren.
niet dat ik zelf helemaal onder zit hoor, dat niet. maar ook dit wil ik al jaren, en nu ook maar weer mijn droom achter na gegaan.
voor de rest? als jullie vragen hebben omdat ik iets vergeten ben er neer te zetten, stel ze gerust.