Hallo allemaal,
Ik ben Berrie Melis uit Kampen voorzien van een vrouw en 2 heerlijke meiden van 4 en 6 jaar, ik ben sinds 2007 eigenaar van schildersbedrijf Melis wat prima loopt en leuk is om te doen , vooral het contact met de klanten,
Welnu ben ik er van overtuigd na jaren dromen dat het toch eens tijd word voor een avontuur in den vreemde ( voorkeur Italië ) om " al weet ik het niet zeker" een b&b te gaan starten, ik ben mij bewust van het feit dat het na het lezen van fora’s behoorlijk wat voeten in de aarde heeft, desondanks zou ik graag willen communiceren met eenieder die dit leuk zou vinden om mij wegwijs te maken.
Hartelijke groet Elnoah
Hoi Berrie,welkom op wereldwijzer!
Als je wilt gaan wonen en werken in Italië, sta je voor wat uitdagingen. Om te kunnen werken in Italië hoef je geen bijzondere documenten te regelen omdat Italië de Europese Unie ligt. Buitenlanders die gaan werken in Italië krijgen ook te maken met de Italiaanse bedrijfscultuur wat vaak even wennen is.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Italië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog Berrie,en hopelijk komen je dromen uit om een b&b te runnen in Italie!
groet,georgessiam.
Bedankt voor het welkom heten, laten we hopen dat ooit de droom bewaarheid word 
Waarom zouden je dromen niet uitkomen,Elnoah?
Met motivatie,doorzettingsvermogen en centjes ,meer moet je niet hebben om al je dromen waar te maken!
Succ6 !!!