Hoi,ik ben Dave,al bekend met deze site en voorlichtingsdagen maar een tijdje te druk geweest. Ik ben een enorme anglofiel en ook gek op Indonesië. Hartelijke groeten aan iedereen hier :dag:
Hoi Dave,welkom op wereldwijzer!
Nou Indonesië is een prachtig land om te bezoeken Dave,alleen al voor haar imposante vulkaantoppen, paradijselijke stranden, uitgestrekte rijstvelden, mysterieuze culturen en mystieke tempels en vooral haar prachtige inheemse bevolking.
Indien je nog tips hebt over Indonesië,dan kan je die altijd posten op het Indonesië Forum
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Dave!
groet,georgessiam.
Hoi georgessiam,
Dank je wel voor je leuke bericht.
Indonesië is inderdaad heel mooi,interessant en wat ik ook heel leuk vind,een heel levendig land.
Ik vind Bandung een hele leuke stad,en ik werd op sleeptouw genomen door mijn vrienden daar,dus ik zag veel dingen die een toerist niet gauw zal zien,bv,een eindexamenfeest indonesische stijl en meer dingen,ik was ongeveer 75% van mijn vakantie de enigste niet indo hehehe,wat ik ook heel leuk vond was dat schoolleerlingen heel geinteresseerd waren in mij. Het is een heel leuk land met hele aardige mensen.
Jij ook heel veel plezier in de toekomst.
Gr,Dave