Wij zijn Bart (30j) en Marijke (31j), gehuwd, en onze grote passie is reizen
Reeds bezochte landen: Verenigde Staten (2x), Peru, Bolivia, Cuba, JordaniĆ«, Myanmar, en diverse Europese landen (KroatiĆ«, Malta, Schotland, ā¦)
Dit jaar nog op de planning: Mexico, Iran.
Volgend jaar willen we graag naar Namibiƫ, en dat is ook meteen de reden dat we ons op dit forum hebben geregistreerd. We hopen hier veel informatie en tips te vinden!
Hoi Bart & Marij,welkom op wereldwijzer!
Nou jullie hebben al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Myanmar?
Indien je nog tips moest hebben over dit magische land,dan kan je die altijd posten op het Myanmar Forum
Nou mooie keuze om op reis te gaan naar Namibie, een prachtig land met vele uitersten, zoals woestijn, savanne en kust. En natuurlijk ontzettend vele dieren die je in Nederland niet tegenkomt.
Hier op wereldwijzer hebben we een Namibiƫ Forum waar je terecht kunt met al je vragen.
Succ6 nog met de voorpret,Bart & Marij !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Wij vonden Myanmar geweldig! We zijn vorig jaar november geweest en zijn ontzettend blij dat we hier geen jaren meer mee gewacht hebben.
Inle meer vonden wij al zeer toeristisch, de rest viel gelukkig nog zeer goed mee. In Bagan kon je nog in en op zeer veel tempels, wat volgens ons in de toekomst ook een pak minder zal zijn.
Ook zie je dat men overal serieus aan het bijbouwen is met het oog op het groeiende toerisme, dus ik vrees dat het over een aantal jaren niet meer hetzelfde zal zijn⦠Ik zal zeker eens op het Myanmar forum kijken, misschien kan ik wel hier en daar iemand bijstaan met tips en advies.
We kijken er enorm naar uit om onze Namibie reis te plannen! Maar voorlopig nog eerst genieten van onze reis naar Mexico en Iran